Op de dag van het “feest van de arbeid” wordt er niet gewerkt
dus heb ik ook geen logje geschreven
kwestie om van de sfeer ten volle te kunnen genieten.
Ik heb het rustig gehouden
al zat niet iedereen stil
kort na de middag ging de bel
of ze mijn auto mochten kuisen
mits “kleine vergoeding”
natuurlijk
Water en zeep vloog in het rond
op de auto
en ook op de meiden
zodat ze achteraf betrekkelijk nat afdropen.
met toch wat centen op zak.
Dit was het dus zo’n beetje wat betreft de afgelopen dinsdag
op naar het heden !
Twee logjes voor de prijs van één
als het ware
geniet er dus van
maar met mate
nog een leuke woensdag voor iedereen gewenst
en tot de volgende keer !






Stuur dat spul dat auto’s wil wassen eens richting randstad !
LikeLike
Ze mogen ook eens naar hier komen want mijn auto kan ook een wasbeurt gebruiken. Ik was goed op 2 mei, mijn schat iets minder. 😉
LikeLike
da’s de kunst op 1 mei hé, anderen laten werken voor jou
🙂
LikeLike
die dametjes zagen het dus wel zitten, werken op 1 mei
LikeLike
De matrassendraaidag…sh*t zelf al gedaan!
LikeLike
stuur de dames maar……pracht en fijn van de matrasen
LikeLike
Het zal je dochter maar wezen die zo toegetakeld daar in bed ligt.
LikeLike
Net op tijd terug om van je wekelijks matrassenkeerlogje te genieten suske. En dit is alweer zo grappig geworden… bedankt voor de lach (en lachjes)!
LikeLike
Een slimme kat
weet altijd wat!
LikeLike
Je hebt dus al vreselijk moeten werken na de dag van de arbeid, matrassen draaien met een jong poepke erop!
LikeLike
helaas is 1 mei hier gewoon dag van Arbeid in de zin dat we moeten werken
LikeLike
O ja, die matrassen…dat ze maar uit de buurt blijven van de kat 🙂
Het filmpje vind ik beklemmend, en dat heet dan een lullaby☻
LikeLike
Je zou het bijna vergeten na al die feestelijkheden.
LikeLike
bofferds zijn wij dat we zomaar 2 logjes krijgen, op een dag dat we hartstikke uitgerust zijn van een vrij dagje 1 mei.
Wens je een mooie dag,
yvonne
LikeLike
2 voor de prijs van 1. daar doen we het voor vandaag Francky.
LikeLike
mogge Suske
ik heb gewoon aan de arbeit gedaan gister
maar ja ik heb dan nu mijn weekend
en heb het beddegoed al afgehaald die draait rondjes in de wasmachien het matras is nu dus zo gekeerd
auto heb ik niet ,maar ze mogen zo wel met water komen spelen hoor
wens je een fijne dag
LikeLike
haha, die kat heeft gelijk, dat dekentje moet af en toe alleen gewassen worden :o)
en je clipje van the cure maakt me vrolijk op een morgen! Dat is simply the best
LikeLike
Feestdag van de arbeid doen we hier helaas niet aan, hier moet gewoon gewerkt worden…. Ik heb hier het matrassenkeerteam nog niet gezien, ik zal nog een uurtje naar buiten kijken.
LikeLike
Kunnen die dames niet de matras komen keren. Dat is beter dan dat team wat je nu elke keer stuurt.
Love As always
Di Mario
LikeLike
De dames mogen hier ook wel langskomen…!!
Mijn autootje heeft ook dringend een wasbeurt nodig, met al die sahararegenbuien van afgelopen dagen.
Hij ziet er niet uit.
Mooie keerdag Suske.
LikeLike
JIj hebt een prima dagje gehad dus! Lekker 🙂
Vandaag alweer woensdag, time flies! Bijna weekend, nog een uurtje of 12 werken.
LikeLike