Als Bruce Banner in de hulk verandert wordt hij een reus van drie meter
maar zijn broek blijft meegroeien
terwijl de rest van zijn kleren scheurt
hoe kan je zoiets nu verklaren ?
Over bepaalde lichaamsdelen of die nu ook al dan niet in proportie blijven
daar hebben we het ook over gehad
maar tot een consensus zijn we niet gekomen.
mij in discussie met zoon
die over alles heel erg kritisch is
en graag redetwist over zulke zaken
ja wie weet het antwoord ?
eind jaren 60
begin jaren 70
van de vorige eeuw dus
kon je voor een prijsje strips kopen die samengeperst zaten in zo’n plastiekje
meestal waren dat dan nederlandse vertalingen van amerikaanse comics
zo leerde ik kapitein Amerika, Ijzerman, Spinneman enz kennen.
Nu zijn ze er weer maar in hun eigen engelse namen.
En populair bij filmliefhebbers enz
Naar die films ben ik niet geweest
wegens het feit dat verfilmingen van boeken en strips meestal
zeg maar altijd
tegenvallen.
EInde discussie dus !


Zelfs de reality programma’s zijn niet “real” over die broek van de Hulk zou ik dus maar niet wakker liggen 😉
LikeLike
Je hebt gelijk Suske, de meeste films zijn een grote domper.
Pak de “Nightrider”, de nieuwe serie mist ook het simpele van de vorige eeuw, we wisten toen niet beter, nu wel.
LikeLike
haakje 😉
LikeLike
ik wilde de broek ook zien scheuren maar dat lukte niet, stretchjeans zoals joten zegt zal het zijn? of gelijk bodybuilders die hebben zo’n taille, en daarom blijft dat goed zitten omdat er een hakje achter zit?
LikeLike
dat weten we dan ook weer 🙂
LikeLike
Ha suske,
Er zat ergens toch rek in hem zelf en zijn broek.
Zoon zegt dan, het is maar een film. oma
LikeLike
Een heerlijke discussie als je een paar biertjes op hebt, hahahah…. Heeft Bruce zo’n klein piemeltje dat die niet uit zijn broek scheurt en belangrijker nog, wie draait zijn matrassen eigenlijk om! 🙂
LikeLike
de hulk heeft duidelijk problemen in het eerste plaatje…
groeten
LikeLike
stretch kleding natuurlijk 🙂
Die eerste foto is wel een binnenkomer op je site zeg, het eerste wat je ziet 😉
LikeLike
daar heb je een punt, Suske
Die broek is blijkbaar elastischer dan de rest van z’n kledij… 🙂
LikeLike
Ja, en waarom is de hulk geen vrouw?
LikeLike
Ik zie zo’n films wel graag. Lekker relax en niet te ver zoeken. 😉
LikeLike
Ha vroeger…de Hulk en de broek ja die kwam wel strak te zitten…maar het leukste van al is toch wel dat je een discussie kan voeren met je zoon toch?
LikeLike
tsja, leg dat maar eens uit, toch maar eens de film gaan bekijken.
LikeLike
Zo is me ook opgevallen dat hoe er ook geschoten wordt bij ‘The A-team’ er nog nooit een spatje bloed te zien is geweest. Dan moet het voor een jeugdig iemand die eens echt iemand doodschiet toch wel een traumatische ervaring worden.
LikeLike
Ik had ook niet willen zien dat die broek uitscheurde….
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Nu weten we het eindelijk 🙂
LikeLike
Dat is speciaal katoen. Nooit op de markt gebracht omdat iedereen dan gewoon te dik zou worden. Immers. als de broek mee groeit, heb je geen reden om te lijnen. 😛
LikeLike
mogge Suske
ja Madddox is goed vanochtend , was het al eerder met hem eens
die filmpjes ken ik geheel niet
wens je een fijne dag
LikeLike
Haha, ik denk dat die hulk daar wel goed staat en geen koude oren krijgt.
Fijne dag.
LikeLike
Hihi, Maddox heeft het antwoord op je prangende vraag gevonden suske!
LikeLike
ha, hij was de uitvinder van die rekkerjeans hé! 🙂
LikeLike
Dat vroeg ik me als kind ook altijd al af, hoe zit dat met die kleren? 🙂
LikeLike