Dit weekend is er van alles te doen in onze rodenbachstede.
Het zal schiften worden, anders raken we er niet uit.
Tussendoor moeten ook nog boodschappen en andere dingen geregeld worden.
Je zou je beginnen afvragen waarom een weekend slechts twee dagen telt.
Boven zie je een foto van de Sint-Michelskerk die ik gisteravond op de digitale plaat genomen heb.
Hieronder ene van het beeld van Albrecht Rodenbach
de man die de roeselaarnaars leerde dichten ende drinken
Dit beeld staat bij de brouwerij van het gelijknamige vocht.
Indien mogelijk zal ik zoveel mogelijk foto’s nemen vandaag ende morgen.
Heb ik weer genoeg materiaal om op jullie los te laten.
geniet van je weekend
en tot de volgende keer !



vandaag was het ook opendeur in de Rodenbach, maar helaas kon ik door het huwelijksweekend van onze zoon niet gaan…
LikeLike
Ja, het is Erfgoeddag en we zullen het geweten hebben! Een overvol aanbod met prachtige initiatieven waarin het moeilijk kiezen is. Jou kennende zal je er wel de interessantste uitvissen en ons strakjes weer vergasten om mooie reportages… toch?
Fijne zondag suske!
LikeLike
Probeer alles maar te doen, wat er op de agenda staat.
Leuk hoor..!!
Ik kijk uit naar de foto’s.
LikeLike
Leuk, ik ben benieuwd naar jouw visie op het geheel.
En wat ze er van gebakt hebben!
LikeLike
Cultuur en alledaagse dingen combineren….het valt niet mee Suske… maar ge komt er wel uit… toch? Nog ene fijne zondag want dat is het al… en bedankt voor uw “I llikies” onder een paar van mijn foto’s….
gegroet, Agnès
LikeLike
Nou hier valt de regering die op cultuur bezuinigt en doe jij er nog een schepje bovenop, meer cultuur dus!
LikeLike
ik kijk er al naar uit…
prettig weekend Suske !
LikeLike
Ben benieuwd, goede foto’s kan ik altijd wel waarderen 🙂 Fijn weekend nog
LikeLike
Moet een interessante man zijn geweest, die Rodenbach,
met een bekwame instelling: met een biertje erbij gaat het dichten absoluut beter.
Ook toen al. 🙂
LikeLike
Het weekend is nooit te lang, altijd te kort.
LikeLike
Leren drinken is heel belangrijk 😉
Love As Always
Di Mario
LikeLike
ha die Suske
dus hij leerde bij jullie drinken en jullie van hem dichten
nu dat ging na al dat edele vocht natuurlijk vanzelf hihi
mooie fototjes en zullen er vast meer worden
geniet het weekend
LikeLike
Mooie foto’s, dat beloofd wat. Wel even wachten met fotograferen totdat het vocht uitgewerkt is he! Fijn weekend,
LikeLike
Veel plezier en santé !
LikeLike
Dat wordt een heerlijk en vochtrijk weekend zo te horen…
LikeLike
Ik merk dat het goed gaat met Suske ende zo hoort het ook.:-)
Prettig weekend!
LikeLike
Ha de andere kant van suske…en het gaat zo goed dat je weer volop in de running bent? Groetjes en geniet je weekend
LikeLike
Ik kan niet wachten!
LikeLike