Zonder Gerda matras keren kan toch niet ?

Ik kreeg al de opmerking op deze blog onlangs :
“ge zult het zonder Gerda moeten stellen om de matras te keren”
Dat kan toch niet !!
Maar nonkel Juul heeft me onmiddellijk gerustgesteld
hij liet me even in die buizen van zijnen tweeloop kijken en ik was direct heel erg kalm, weg paniek !
Dus wees gerust ……..



Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in humor, roeselare. Bookmark de permalink .

31 Responses to Zonder Gerda matras keren kan toch niet ?

  1. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Misschien zou het wel goed zijn even aan te kondigen dat jij een blogpauze houdt suskelief, dan weten wij, je trouwe webbies, dat je er even niet bent maar ondertussen wel geniet van het buiten zijn… en genieten moét je, met volle teugen hé!

    Like

  2. pleeboy's avatar pleeboy schreef:

    gezien dat de lente is begonnen worden de matrassen elke dag gekeerd denk ik nu:-)

    Like

  3. oma's avatar oma schreef:

    Ha suske,

    De zaken liggen echt op de kop, geen Gerda of onnkel Juul te bekennen. oma

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

    Like

  4. mijnnikonenik's avatar mijnnikonenik schreef:

    Speciaal voor Gerda zo’n lekkere kont? 🙂

    Like

  5. jager's avatar jager schreef:

    Is Gerda nu nog steeds niet klaar? 😛

    Like

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    atrassen keren lijkt me een gevaarlijke bezigheid gezien de grote bloedvlekken 😉 Normaal keer ik thuis de matrassen maar als mrs Poop komt helpen denk ik dat Henk het maar wat graag van me overneemt 😉

    Like

  7. renesmurf's avatar renesmurf schreef:

    het kan best, en dat blijkt wel weer!

    Like

  8. willy's avatar willy schreef:

    daar ga ik niet tegen in…

    Like

  9. hanscke's avatar hanscke schreef:

    ik keer de matras op elke willekeurige dag. Bevalt goed.

    Like

  10. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    je bent er nog niet met een nieuw log, maar ik ga hier toch niet weg onder jou een heel fijne lentedag toe te wensen Suske!

    Like

  11. adriaanbrilliea's avatar adriaanbrilliea schreef:

    Doen wat je moet doen.

    Like

  12. Juno's avatar Joyce schreef:

    Ow die meneer van de eerste foto mag mijn matras wel even komen keren hoor 😀

    Like

  13. micheleeuw's avatar micheleeuw schreef:

    Ik zei het nog : alles komt goed. 😉

    Like

  14. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Het lijkt me maar een gevaarlijke bezigheid, al dat bloed.
    Straks loopt iemand nog een kalkoenenvirus op.

    Like

  15. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    de matrassen zijn hier ook weer gedraaid!

    Like

  16. Chantal's avatar Chantal schreef:

    We moeten Gerda’s naam hoog houden

    Like

  17. yvonne's avatar yvonne schreef:

    Geweldig!! Hoe kom je toch aan die foto’s, zit hier te grinniken, ze zijn leuk!

    Wens je een fijne woensdag,
    yvonne

    Like

  18. mrs Poop kietel je gewoon op de juiste plek en ze geeft zich zo over Suske. 🙂

    Like

  19. karel's avatar karel schreef:

    mogge Suske
    nu dat gaat lukken hoor , ik ben zo weg voor een leuk fietsritje (zie blog)
    helaas zal jij met die knie niet mee kunnen rijden ,maar wel vanuit de stoel of het gekeerde matras
    geniet de dag

    Like

  20. merel's avatar merel schreef:

    maar Gerda is er weer … gelukkig maar

    Like

  21. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Je bent een lieverd Suske, écht waar. Want niet alleen stak en steek je nog een riem onder mijn hart, je laat me nog uitbundig lachen ook. Een log naar mijn zin, dankjewel!
    En aan het M.A.T. wens ik heel veel courage toe vandaag! *wink, big smile*
    OT: gaat het nu al wat beter met jou, kan je weer stappen? Ik hoop het…

    Like

  22. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Oef….ik spreek niet tegen.
    Fijne dag vandaag.

    Like

  23. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Alles goed en wel, maar wie is eigenlijk Gerda?

    Like

  24. oma's avatar oma schreef:

    Ha Suske,

    Geweldig die onkel Juul, wat een overredingskracht heeft hij.
    Daar ga je niet tegen in.
    En Gerda, sch komt ze toch terug. oma

    Ot. Je verzoekje staat genoteerd voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://www.wir-3.com/

    Like

  25. karel's avatar karel schreef:

    ik denk dat ik wel meewerk
    zal er zo een nachie over slapen
    trstn

    Like

  26. kliefje's avatar Zuster Klivia schreef:

    Die met dat bloed komt uit een affevering van CSI? 😉

    Like

  27. Joke's avatar Joke schreef:

    wat is dat toch de hele tijd met die matrassen draaien?

    Like

  28. jager's avatar jager schreef:

    Zonder gerda overleven we die matrassen draai dag helemaal niet! 🙂

    Like

  29. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Volgens zou je het onderspit delven bij mrs Poop

    Like

  30. Di Mario's avatar Di Mario schreef:

    Pffff, wie zou die durven tegen te spreken.

    Love As Always
    Di mario

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.