we gaan vooruit.

Een goede maandagmorgen aan iedereen alvast.
Om maar meteen een antwoord op een veelal zijdelings gestelde vraag te geven : “we gaan vooruit!”
Sedert donderdag zijn de draden uit mijn knie en tot mijn verbazing is mijn lichaam daardoor niet volledig uit elkaar gevallen.
De kiné wordt stilletjesaan zwaarder en zwaarder
hierdoor kruip ik bijna letterlijk op handen en voeten uit bed s’morgens
om dan al mankend en pijnljke grimassen trekkend gezicht de voormiddag door te brengen.
In de namiddag gaat het al heel wat vlotter
maar dan komt de man van de kiné
en kan ik me weer koest houden voor de rest van de dag.
maar zoals ik reeds gezegd heb : we gaan er op vooruit !

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to we gaan vooruit.

  1. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Dit soort geknutsel moet z’n tijd hebben om te herstellen ,lastig natuurlijk maar toch maar braaf doen wat je door de artsen aangeraden wordt !

    Like

  2. yvonne's avatar yvonne schreef:

    En dat is het voornaamste, als je maar kan zeggen dat je vooruit gaat!!
    Sterkte in ieder geval,
    yvonne

    Like

  3. karel's avatar karel schreef:

    ha die Suske
    ja ik ben bezig met een inhaalslag ,was een lang weekend weg
    ben blij te lezen dat het de knie en jezelf beter gaat
    doe mak an dan breekt het lijntje niet
    mzl

    Like

  4. renesmurf's avatar renesmurf schreef:

    Gelukkig maar, als het nu maar elke dag een beetje beter gaat!

    Like

  5. mijnnikonenik's avatar mijnnikonenik schreef:

    Gelukkig Suske, maar het is toch afzien als ik dat zo hoor!

    Like

  6. adriaanbrilliea's avatar adriaanbrilliea schreef:

    Nog even dan loop je weer de 1000km in 10 seconden. Bravo.

    Like

  7. annytje1's avatar annytje1 schreef:

    Hallokes suske, t’is altijd goed als je vooruit gaat hé!!! Ga nooit achteruit je zou dan kunnen vallen!!!!! Allé met het schone weer zal je wellicht eens buiten kunnen gaan, en mischien kom je ollieke tegen, je weet nooit he…Ik wens je verder betering en vooruitgang toe….Liefs van annytje

    Like

  8. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    dat wordt nog geen matrassen keren deze week

    Like

  9. max's avatar max schreef:

    nog veel moed hoor

    Like

  10. micheleeuw's avatar micheleeuw schreef:

    Probeer vooral niets te forceren dus doe rustig. Beterschap.

    Like

  11. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Allereerst nog ’n beetje sterkte erbij; je moet maar zo denken: de kiné is goed voor je knie. Fysiotherapie, zeker?
    Een mooi plaatje, sta jij er ook op?

    Like

  12. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Fijn dat je weer de goede kant op gaat.
    Houden zo hé…!!

    Like

  13. Hugo's avatar Billy schreef:

    heel goed dat het vooruit gaat, Suske! Houden zo hé!
    Maar die foto?

    Like

  14. Annabelspage's avatar annabelspage schreef:

    Veel sterkte hoor Suske. Goed te horen dat het vooruit gaat met je knie.
    Fijne week . Groetjes Anna

    Like

  15. willy's avatar willy schreef:

    zoiets vraagt tijd…

    maar vooruit gaat het Suske !

    groeten

    Like

  16. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ja soms vergeet ik te vragen naar de vorderingen…maar je kan vooruit kijken…spoedig herstel

    Like

  17. Di Mario's avatar Di Mario schreef:

    Tja.. het lichaam gaat toch zijn eigen gang. Je kunt hem een beetje stimuleren, maar niet overhaasten.

    Love AS Always
    Di mario

    Like

  18. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Bij herstellen willen we altijd snel te veel. Het lichaam heeft gewoon tijd nodig. En hoe ouder je bent…

    Like

  19. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Kiné? Wat is Kiné? Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

    Like

  20. ollie's avatar ollie schreef:

    Kiné … ‘k Wil der veel geld op zetten dat dat het een ze is ! Volgens dat ge klaagt !:-)

    Like

  21. madddox's avatar madddox schreef:

    veel sterkte en goeie moed!
    hier nog 3 kinébeurten van de 60 en ik ben er ook van af!
    hou je goed!

    Like

  22. kliefje's avatar Zuster Klivia schreef:

    Als de trend maar stijgende is Suske, dan komt het goed.

    Beterschap maar weer, hou je taai!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.