
we zijn terug
maar nog niet helemaal
eerst herstellen dan zien.
Vandaag komt dokter langs om verband weg te nemen
en nog een en ander waar ik nu geen besef van heb.
Mijn matras draaien laat ik aan Greet over
op één been is zoiets niet te doen.
Over nonkel Juul en zijn bende binnenkort meer
dus op hen hoef je zeker en vast nu niet te rekenen.
Fijne dag nog !

50.933837
3.133573
Vind-ik-leuk Aan het laden...
About Suskeblogt
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in
dagboek,
humor,
roeselare. Bookmark de
permalink .
Ik wens je een mooie vrijdag en voor straks een tof weekend.
LikeLike
Ha Suske,
Je hebt eerder gelogt dan ik gedacht had.
Gelukkig staat Greet je terzijde en de kat maakt al vast je plekje warm.
We horen graag hoe het verder met je gaat, beterschap. oma
LikeLike
Nog even dan ben je de man van zes miljoen.
LikeLike
Goed te lezen dat je weer een beetje in de lucht bent. Veel beterschap!
LikeLike
Ja, gelukkig heb je er hulp bij, je zou jezelf nog wel kunnen verwonden en dan genees je nooit!
LikeLike
Blij dat de operatie goed verlopen is en dat je terug wakker bent geworden. 😉
Herstel nu maar rustig.
Ik wist wel dat het bed door de poezen zou aangeslagen worden.
LikeLike
Beterschap joh.
Ik zal duimen dat je er geen griep achteraan krijgt, je zou de poes nog aansteken 🙂
LikeLike
Is er gefilmd tijdens de operatie? Nog maar even oppassen met de matrassenkeerdag …..Beterschap !
LikeLike
Aha, gij hebt het overleeft… nu nog de foto’s van de operatie.
LikeLike
Beterschap en wel even van het bed springen voordat ze het matras omdraaien!
LikeLike
Ha je plekje word alvast warm gehouden…veel moeite moeten doenom er zelf te mogen liggen/zitten of wat dan ook…
Maar dat ze je hebben laten gaan wil zeggen dat het goed gegaan is…en nu op naar herstel…pctje wel in de buurt?
Groetjes en beterschap…
LikeLike
Suske, ben blij dat je terug thuis bent. Dat weten we nu tenminste al en kunnen al een beetje gerust zijn. Die poezen weten toch altijd de beste plekjes te vinden. Sèg je matras ligt scheef!
LikeLike
van harte beterschap gewenst…
LikeLike
En kijk die poes toch eens genieten!
Wacht maar even met dat draaien tot die poes haar slaapje gedaan heeft.
Beterschap!
LikeLike
dag Sus,
let vooral op dat je met het goeie been uit bed stapt nu! 🙂
snel beterschap!
LikeLike
mogge Susk
mak an
LikeLike
Maar Suske toch, wat heb jij een ontzettend grote courage om ondanks de toch wel zware operatie, weer een ons, en aan het matrassenkeren (hihi) te denken!
Veel goede moed gewenst jongen en een snel herstel zodat jij weldra weer huppelend door het leven kan, maar dan op twee benen!
LikeLike
Misschien kan de zuster je verzorgen. Daar heb je misschien wel meer aan dan aan nonkel Juul.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
sterkte vooral nu met het herstel
LikeLike
Totetrekker , Greet ! 😉
LikeLike
Eerst opknappen en dan weer grappen en grollen.
Pas goed op jezelf.
LikeLike
De dokter komt en je bent al thuis, dat is al goed enje ligt gelukkig toch al niet alleen in je bed :o)
LikeLike
Haha, die poes die meteen je bed heeft ingepikt. Opgestaan, plaatsje vergaan!
Herstelze!
LikeLike
maak jij maar dat je snel weer fit bent,
zodat je weer zelf die matras kan draaien… 😉
Groetjes!
LikeLike