Stadswandeling doorheen Parijs.

Vrijdag 2 maart gingen de kids op trektocht doorheen Parijs.
Veel wandelen dus.
Tussendoor iets eten en drinken
en een en ander bekijken.

Veel meer kan ik er niet over schrijven want ik was er niet bij
en dus laat ik de foto’s en video maar voor zichzelf spreken.

Vandaag mijn voorlaatste werkdag.
Er moet nog veel opgekuist worden
want wanneer ik terug zal zijn op het werk is voorlopig koffiedik kijken.
Hopelijk blijk ik niet te lang uit de running.
maar allez, we zien wel.

Fijne maandag iedereen.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

24 Responses to Stadswandeling doorheen Parijs.

  1. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Mooie beelden van Parijs…!!
    Voor jou veel succes, en ik hoop dat het allemaal meevalt.
    Maar wel eerst goed opknappen hé, voor je weer aan de slag gaat.

    Like

  2. Thérèse's avatar Thérèse schreef:

    Parijs vind ik toch altijd iets bijzonders hebben.

    Ik lees net in een reactie dat je naar het ziekenhuis gaat. O jee, ik wens je veel sterkte en het allerbeste ermee.

    Like

  3. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    nou Suske
    na zo een wandeling , heb je ook wel een koekje verdiend zou ik zeggen
    wens je een goede nacht

    Like

  4. oma's avatar oma schreef:

    Ha suske,

    Parijs is een mooie stad, kun je helemaal verdwalen.
    Straks kun je ook weer voetballen en kunstjes doen, net als op de video. oma

    Like

  5. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Mijn idee…santé

    Like

  6. adriaanbrilliea's avatar adriaanbrilliea schreef:

    Stokbrood onder de arm. Heerlijk.

    Like

  7. Di Mario's avatar Di Mario schreef:

    Die vierde foto vind ik heel mooi.

    Love As always
    Di Mario

    Like

  8. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    sfeervolle foto’s, wel een beetje veel renesmurf stijl, maar wel leuk!

    Like

  9. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Beter een weekje langer eruit en gezond dan… Btw, kun je niet van thuis uit werken.

    Like

  10. kswonders's avatar kswonders schreef:

    Dag Suske ,
    kwam je sterkte wensen ,
    en geen pijn ,
    fijne avondgrtjes Suzy

    Like

  11. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Je dochter heeft al meer van Parijs gezien dan ik 😉
    Ik hoop dat het allemaal snel achter de rug is in het ziekenhuis zodat je af kunt gaan tellen ! Heel veel sterkte de komende dagen ,hou je haaks !

    Like

  12. renesmurf's avatar renesmurf schreef:

    Een mooie stad, ik ben er ooit ook wel eens geweest!
    Hoogtepunt was natuurlijk de ijfeltoren!

    Like

  13. maxdehond's avatar maxdehond schreef:

    KNAP HOE ONS MEE LAAT GENIETEN

    Like

  14. merel's avatar merel schreef:

    de 7de gebeurt het hé , ik zal duimen …… begin er nu alvast aan dan kan ik het zeker niet vergeten

    Like

  15. Hugo's avatar Billy schreef:

    mooie sfeerfoto’s van Parijs!
    Ik zou er wel ’s naartoe willen, nog nooit geweest

    Ik hoop dat alles vlotjes verloopt voor je, Suske, en dat je snel weer in de running mag zijn

    Like

  16. annabelspage's avatar annabelspage schreef:

    Zou er niet naar uitkijken wat er na je voorlaatste werkdag moet gebeuren. Maar het is niet anders altijd pijn en een kapotte knie is ook niet fijn. Leuke foto’s van Eva . Mooie stad , ben er een keer geweest.

    Sterkte en een fijne dag Groetjes Anna

    Like

  17. willy's avatar willy schreef:

    mooie impressie van de Lichtstad….

    voorlaatste werkdag en dan onder het mes…

    je kunt er maar zo vlug mogelijk van af zijn Suske

    Like

  18. Chantal's avatar Chantal schreef:

    gave impressie voor de stad

    Like

  19. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Mooie foto’s, maar om een filmpje te maken volgende keer maar eerst een statief aanschaffen 😉
    Gr. J@n.

    Like

  20. Redstar's avatar Redstar schreef:

    Te lang uit de running zijn gaat op den duur ook wel weer wennen. Een mens slijt alleen maar van als maar onder werkdruk leven.

    Like

  21. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    mogge Suske
    een mooi beeld verslag van de wandeling
    nu jij ff onder het mes ,maar dan niet gelijk denken dat je ook zo kan toveren met de bal als die jonge man in de film
    mak an en een fijne dag

    Like

  22. Courage Suskelief en ik duim voor je dat alles snel achter de rug zal zijn, maar vooral dat je chirurg een vast hand mag hebben zodat je daarna weer vrolijk rondhuppelen kan!
    OT: bedankt voor dit vleugje Parijs, knappe reportage hoor!

    Like

  23. ollie's avatar ollie schreef:

    Mooie beelden van een prachtige stad , mooi hoor Eva !

    Like

  24. madddox's avatar madddox schreef:

    prachtige beelden! ik heb daar een paar jaar gewerkt, ‘k krijg precies een beetje heimwee…
    groetjes,
    joten

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.