Vrijdag 2 maart gingen de kids op trektocht doorheen Parijs.
Veel wandelen dus.
Tussendoor iets eten en drinken
en een en ander bekijken.
Veel meer kan ik er niet over schrijven want ik was er niet bij
en dus laat ik de foto’s en video maar voor zichzelf spreken.
Vandaag mijn voorlaatste werkdag.
Er moet nog veel opgekuist worden
want wanneer ik terug zal zijn op het werk is voorlopig koffiedik kijken.
Hopelijk blijk ik niet te lang uit de running.
maar allez, we zien wel.
Fijne maandag iedereen.
















Mooie beelden van Parijs…!!
Voor jou veel succes, en ik hoop dat het allemaal meevalt.
Maar wel eerst goed opknappen hé, voor je weer aan de slag gaat.
LikeLike
Parijs vind ik toch altijd iets bijzonders hebben.
Ik lees net in een reactie dat je naar het ziekenhuis gaat. O jee, ik wens je veel sterkte en het allerbeste ermee.
LikeLike
nou Suske
na zo een wandeling , heb je ook wel een koekje verdiend zou ik zeggen
wens je een goede nacht
LikeLike
Ha suske,
Parijs is een mooie stad, kun je helemaal verdwalen.
Straks kun je ook weer voetballen en kunstjes doen, net als op de video. oma
LikeLike
Mijn idee…santé
LikeLike
Stokbrood onder de arm. Heerlijk.
LikeLike
Die vierde foto vind ik heel mooi.
Love As always
Di Mario
LikeLike
sfeervolle foto’s, wel een beetje veel renesmurf stijl, maar wel leuk!
LikeLike
Beter een weekje langer eruit en gezond dan… Btw, kun je niet van thuis uit werken.
LikeLike
Dag Suske ,
kwam je sterkte wensen ,
en geen pijn ,
fijne avondgrtjes Suzy
LikeLike
Je dochter heeft al meer van Parijs gezien dan ik 😉
Ik hoop dat het allemaal snel achter de rug is in het ziekenhuis zodat je af kunt gaan tellen ! Heel veel sterkte de komende dagen ,hou je haaks !
LikeLike
Een mooie stad, ik ben er ooit ook wel eens geweest!
Hoogtepunt was natuurlijk de ijfeltoren!
LikeLike
KNAP HOE ONS MEE LAAT GENIETEN
LikeLike
de 7de gebeurt het hé , ik zal duimen …… begin er nu alvast aan dan kan ik het zeker niet vergeten
LikeLike
mooie sfeerfoto’s van Parijs!
Ik zou er wel ’s naartoe willen, nog nooit geweest
Ik hoop dat alles vlotjes verloopt voor je, Suske, en dat je snel weer in de running mag zijn
LikeLike
Zou er niet naar uitkijken wat er na je voorlaatste werkdag moet gebeuren. Maar het is niet anders altijd pijn en een kapotte knie is ook niet fijn. Leuke foto’s van Eva . Mooie stad , ben er een keer geweest.
Sterkte en een fijne dag Groetjes Anna
LikeLike
mooie impressie van de Lichtstad….
voorlaatste werkdag en dan onder het mes…
je kunt er maar zo vlug mogelijk van af zijn Suske
LikeLike
gave impressie voor de stad
LikeLike
Mooie foto’s, maar om een filmpje te maken volgende keer maar eerst een statief aanschaffen 😉
Gr. J@n.
LikeLike
Te lang uit de running zijn gaat op den duur ook wel weer wennen. Een mens slijt alleen maar van als maar onder werkdruk leven.
LikeLike
mogge Suske
een mooi beeld verslag van de wandeling
nu jij ff onder het mes ,maar dan niet gelijk denken dat je ook zo kan toveren met de bal als die jonge man in de film
mak an en een fijne dag
LikeLike
Courage Suskelief en ik duim voor je dat alles snel achter de rug zal zijn, maar vooral dat je chirurg een vast hand mag hebben zodat je daarna weer vrolijk rondhuppelen kan!
OT: bedankt voor dit vleugje Parijs, knappe reportage hoor!
LikeLike
Mooie beelden van een prachtige stad , mooi hoor Eva !
LikeLike
prachtige beelden! ik heb daar een paar jaar gewerkt, ‘k krijg precies een beetje heimwee…
groetjes,
joten
LikeLike