aan de zijlijn

karate en aanverwante sporten liggen voorlopig aan de kant.
Zolang ik met die blessure rondloop zijn dergelijke sporten uit den boze.
Net zoals lopen.

Gisteravond zat ik wat aan de zijlijn in mijn wit kostuum.
Eén trainer was niet afgekomen en de andere zijn vrouw werd opgenomen in het ziekenhuis.
Komt daarbij dat mijn naamgenoot ook not steeds buiten strijd is en je kunt begrijpen dat de twee overgebleven trainers mij graag in hun buurt hadden, ook al was het maar om nu en dan eentje op zijn/haar plaats te zetten en wat opbouwende kritiek te uiten.
Tussen enkele bedrijven in ging ik wat op een bank zitten om mijn knie weer wat rust te gunnen.
Van op zo’n bank alles in de gaten houden is mogelijk maar handig is het niet.

Morgen weer enkele foto’s genomen tijdens mijn fietstocht donderdag laatstleden.
Nog een prettige dag.

Deze slideshow vereist JavaScript.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

21 Responses to aan de zijlijn

  1. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Langs de zijlijn zitten is nooit gemakkelijk Suske, dat zie je wel weer.

    Like

  2. sloeber's avatar sloeber schreef:

    SOMS ZIE JE DINGEN AAN de zijkant die je anders niet ziet

    Like

  3. micheleeuw's avatar micheleeuw schreef:

    Je maakt je toch nog nuttig. Goed van je. Velen zouden thuis blijven.
    Hopelijk geneest alles goed en vlot.

    Like

  4. Chantal's avatar Chantal schreef:

    het is een sport waar ik helemaal niets van snap

    Like

  5. Juno's avatar Joyce schreef:

    Leuke foto’s maar kan me zo voorstellen dat je liever gewoon meegedaan had. Hoop dat je knie weer snel helemaal ok is.

    Like

  6. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    vanaf de zijlijn zie je vaak veel meer….

    Like

  7. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Vanaf de zijlijn kan ook goed werk verricht worden.
    Fijne zondag.

    Like

  8. pleeboy's avatar pleeboy schreef:

    je uitleven moet je dus nu op een andere manier doen

    Like

  9. Di Mario's avatar Di Mario schreef:

    Hier in huis hebben ze het de laatste tijd over krav maga. Maar ik denk dat ik dan maar het huis uitga als ze dat gaan beoefenen.

    Love As always
    Di Mario

    Like

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Wat anders whahaha
    Smakelijk

    Like

  11. jager's avatar jager schreef:

    Allemaal vol overgave bezig, dat is toch prachtig!

    Like

  12. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Dat aan de zijlijn zitten is niet zo erg, maar het niet mee kunnen doendoet meestal meer pijn.

    Like

  13. Karel's avatar Karel schreef:

    had die Suske
    ja jij moet ff nak an doen
    maar op deze wijze ben je toch tijdens en training van de jeugd en grote steun voor hen en de je collega trainers
    petje af

    Like

  14. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    gewoon over op hakken met scherpe samoeraizwaarden of schieten met volautomatische wapens en de les is zo over, en hoef je volgende week ook niet meer! Van die aan-elkaar-zit sporten zijn toch vooral bedoeld voor de nog niet uit de kast gekomen homofiele medemens en is echt heel erg 2011 hoor! (Snel) dammen is misschien wel iets voor je?

    😉

    Like

  15. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    En als je daar zit, niet de drang op het veld of terrein op te gaan? Dat je maar vlug meer weet!

    Like

  16. renesmurf's avatar renesmurf schreef:

    Je voelt je een beetje onmisbaar.
    En natuurlijk ben je dat ook wel, je bent nuttig bezig.

    Like

  17. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Volgens mij ben je dan toch nog flink nuttig geweest voor de les .Lijkt me toch altijd beter dan thuis zitten !

    Like

  18. willy's avatar willy schreef:

    soms moet je wel…

    prettig weekend !

    Like

  19. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Vanaf de zijlijn zie je wel dingen die je van diichtbij niet ziet…dus die pauze als muurbloempje voor ieder goed.
    Fijn weekend

    Like

  20. Wil/Zizy's avatar Wil/Zizy schreef:

    Genoten van je foto’s Ik heb zelf aan karate gedaan en vond het een heel fijne sport.. ik was helemaal geen sportfiguur. omzelf te doen dan he…. en dit is dan ook de enige sport die ik in club verband gedaan heb… het was ook de enige sport die mij aansprak om te gaan doen…. ja ik kijk er met plezier op terug .. dus blij met je foto’s.. kwamen weer even veel herinneringen naar boven..

    Wat zal jij het missen nu.. .. Sterkte.

    Like

  21. Hugo's avatar Billy schreef:

    discipline moet er wel zijn hé, vooral in een sport als judo…

    Groetjes!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.