Met mijn knie gaat het weer redelijk ook al heb ik het niet geriskeerd om veel de trap op en af te lopen.
Dit betekent dus dat ik s’ nachts nog steeds aan het kamperen ben in onze living.
Lig ik net op mijn gemak in het veldbed gaat mijn gsm plotseling.
“zeg, waar zit gij wel ?”
“hier thuis vaneigens” reageer ik verbaasd.
“waarom staat uw auto dan niet voor je deur ?”
“omdat Greet hem in de garage gezet heeft”
vervolgens gaat de deurbel.
Dezelfde bekende van daarnet aan de telefoon komt binnengestormd.
“zeg moet ge nu ne keer wat weten, onzen zoon is al een maand niet meer op zijn werk geweest”.
“waar zit die dan wel ?”
“ah bij één van zijn vriendinnen, is hij niet bij zijn lief dan slaapt hij wel bij één van die vriendinnen van hem”.
*ik krab ne keer goed in mijn haar*
“Met al dat nachtwerk van hem viel het dus niemand op dat hij met andere dingen bezig was dan zijn werk”.
“Bezeten van de sex is hij, verslaafd zullen we maar zeggen en daarnet verneem ik dat diverse van die “vriendinnen” in verwachting zijn.
We kunnen al raden van wie ! Dien ezel laat zijn werk in de steek, neukt alle vrouwen die zijn pad passeren en riskeert dan dat ze hier massaal afkomen met een kind van hem. WIE zal dat allemaal bekostigen ? IK NIET ZULLE !!!!“
Da’s inderdaad een serieuze verslaving.
Benieuwd hoe dit verder zal aflopen.
In ieder geval zal die jonge heer het druk hebben volgende week dinsdag,
want dan zijn we Valentijn.
Ook is de sexy mevrouw doktoor nog ne keer mogen terugkomen.
Tussen navel en knieën begon zich bij mij iets te ontwikkelen wat niet bepaald gewenst is.
Dan maar nieuw onderzoek laten doen en de eerste resultaten zijn momenteel geruststellend.
Wordt dus ook weer “vervolgd” !
Om u van de indrukken die u bij het lezen van dit lullig logje hebt opgelopen wat te laten bekomen even een vlaamsche klassieker :
VEEL PLEZIER VERDER
en niet vergeten :
BUITEN GAAN = JASJE AAN !!!!





ik hoop dat je knie vlug genezen is, want beneden slapen lijkt me na een tijdje ook nie goed….
LikeLike
goed excuus om te mogen kamperen Suske
LikeLike
je ken wel zo jasje aandoen, maar de doggystyle kan je voorlopig op je buik schrijven:-)
beterschap in ieder geval en een goed weekend
LikeLike
Hahahaahah die laatste zin, hahaha ik vind hem leuk! Fijn weekend!
LikeLike
Weer gelachen (behalve met het filmpje dat zich niet liet openen) maar het jasje spant de kroon. Een originele mummielul. 🙂
LikeLike
Nog niet eenzaam zo helemaal alleen daar beneden ?
‘Tussen navel en knieën’, mag ik me daar gelijk wat bij voorstellen ? 😉
Fijn weekend !
LikeLike
Echt van deze tijd. Iedereen is overal verslaaft aan. En dan de uitdrukking “moet kunnen “daar word ik helemaal niet goed van. Blij dat ik niet zo’n jas heb. Fijn weekend groetjes Anna
LikeLike
Ik vind de spreuk op het tegeltje een goede uitdrukking .
LikeLike
hij zal nu vlug uitgeneukt zijn met al die moeders…..wat een dommerik.
je plaatjes zijn weer super!
LikeLike
Ha Suske,
Zal hij ook snipperdagen bij zijn vriendinnen?
Het tegeltje is waar, een leraar op school zei dat al op school, en vakleren is niet voor iedereen weggelegt.
“Tussen navel en knieën begon zich bij mij iets te ontwikkelen” je mag wel oppassen Suske.
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM
LikeLike
Ok, je hebt me weer laten glimlachen met je plaatjes en praatjes:)
LikeLike
een lach laat op de avond Suske
net thuis van het werk ff slapen en doe kant weer op
maar ben blij dat het goed gaat met de knie
mak an en laat je niet voor lul staan hoor
fijn weekend
LikeLike
Gelukkig maar van je knie!
Het zou erg lullig zijn als dat minder werd.
LikeLike
Is dat je zondagse jas of je carnavalsoutfit?
Love As always
Di Mario
LikeLike
Gave jas voor de carnaval 😉
LikeLike
arme suske, sta je nu voor lul met dat carnavalspak aan?
LikeLike
gelukkig dat er toch al wat beterschap is met je knie,
en dat je humor er niet onder geleden heeft!!! 🙂
LikeLike
Die jas staat je goed, ook wel nodig want het is nog knap koud.
Fijn dat het goed gaat met het knietje.
Fijn weekend.
LikeLike
Altijd leuk, de Vieze Man. Die jas staat u goed, overigens!
LikeLike
Dit is inderdaad een knap lullig verhaal, maar wel leuk om te lezen.
LikeLike
buiten gaan is inderdaad jasje aan.
hopelijk komt het met je knie vlug in orde
LikeLike
Vooral die Vlaamsche Klassieker had ik echt nodig, pffffff!!!
LikeLike
Ja als die dat had gedaan…
Je carnavalsoutfit?
LikeLike