kraken doen mijn gewrichten al lang.
de leeftijd
het sporten dat zo gezond is – karate en aanverwanten in dit geval –
een kantoorjob
noem maar op…
pijn had ik nooit
maar kraken deed hij des te meer soms
of gewoon eens lichtjes wegzakken zonder erg
vrijdag nog geen problemen
zaterdagmorgen ook niet
maar rond de middag begon het
en voor ik het goed en wel besefte kon ik geen stap meer verzetten zaterdagavond
Toch de trappen op om te gaan slapen
en zondagmorgen op mijn gat zitten zo de trap af.
geen zicht natuurlijk.
Een scheurtje in de linkerknie volgens sexy dokter
zondagmiddag in de scanner.
als hoofdmenu voor de aanwezige specialisten vrees ik.
En in afwachting kampeer ik in de living.
trappen bestijgen en afdalen zit er voorlopig niet in.
Dit belooft dus voor het matras keren van volgende woensdag !!!!
En een liedje met passende titel om af te sluiten.


Ik hoop dat het vlug beter wordt of anders een (kleine) operatie, zoals ik heb gehad, en dan ben je vlug weer op de been.
LikeLike
Hártstikke lastig zo’n kapotte knie ,ik hoop dat ze er snel iets aan kunnen verbeteren .
Tjonge , toepasselijk maar heel oud nummer ,kan me nog goed herinneren dat het wékenlang in de top40 stond !
LikeLike
Ocharme, wat een ellende. En zorgen ook nog erbij over hoe dat verder moet. Ik wens jou een spontane genezing.
LikeLike
veel beterschap Suske, laat je in de watten leggen nu even
LikeLike
oeps, dat is minder hé, ik hoop dat je vlug weet waar je aan toe bent!
LikeLike
Oei, dat is niet leuk..!!
Beterschap Suske, pas goed op jezelf…!!
LikeLike
Ha Suske,
Dat is geen mooi bericht, dat zal wel even duren voor je weer kunt sporten.
Veel sterkte en vooral rustig aan blijven doen. oma
Ot. Je verzoekje staat genoteerd voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://www.wir-3.com/
LikeLike
Ojee, hartelijk beteschap er mee.
Dat is uitermate vervelend.
LikeLike
Sterkte!
En doe rustig aan. En straks rustig aan opbouwen.
LikeLike
Suske
de duizeligheid die jij opliep bij mij
is toch niet de oorzaak van het probleem
doe jij nu maar ff mak an
en weet kraakijs is geen breekijs om in de meidatermen te spreken
en nog 1 blaffende honden bijten nie
ja dat hoop je dan
wens je beterschap
trstn
LikeLike
hoi Suske, dit kan niet hoor, jij moet toch heel binnenkort meedoen met de elfstedentocht, een aardig rondje schaatsen. Dat gaat niet met 1 knie!
LikeLike
Beterschap Suske, dit is echt heel erg vervelend! Doe rustig aan!!
LikeLike
Inderdaad een bijpassend lied. Aan een kaarsje heb je niet genoeg, ik steek mijn hele matras aan…
LikeLike
Ocharme, ik zal een kaars voor je opsteken en de rozenkrans bidden en duimen.
Beterschap.
LikeLike
Sport is voor niks goed Suske er komen altijd ongelukken van!
LikeLike
Oei, da’s nie best! Heb zelf bijna vier jaar lang geen trappen kunnen klimmen maar met m’n nieuwe heup kan ik weer van alles…vraag maar aan mijn gade! 😉 Ik hoop voor u op een goede uitslag van de aankomende scan.
LikeLike
da’s minder Suske…
van harte beterschap gewenst…
LikeLike
ocharme uw vrouwke, die gaat het koud hebben zo alleen in bed 🙂
dat die knie maar snel geneest !
LikeLike
aie, klinkt niet echt leuk! dat zal wslk een tijdje rusten worden!
hopelijk word je snel weer beter, en geneest dat scheurtje snel!
veel beterschap!
LikeLike
BETERSCHAP HOOR ?EEN KNIE KAN PIJN DOEN
LikeLike
Daar word je niet blij van Suske.
Ik kan niks anders doen dan je beterschap te wensen.
LikeLike
oei, dat klinkt niet erg goed, Suske
Hopelijk krijg je die knie snel weer opgelapt
Al kan het met een sexy dokter geen kwaad om het wat te rekken hé… 😛
LikeLike
Oeiiiii, das naar Suske! Hou je taai… Goed dat je zo snel de MRI in kon… Dan weet je tenminste meteen wat er loos is.
LikeLike
Oei ! da’s erger hoor , maar als ge een sexy kine heeft , zal dat lang Heeeeeel lang aanslepen zeker ? 🙂
LikeLike
Tijd om je heel veel sterkte te wensen en een kusje op je knie!
LikeLike
Zo zie je maar, eerst heb je niets, en dan iets…
Sterkte, het lijkt me wel pijnlijk.
LikeLike
Jeetje anderen gaan eerst de ijsbaan op om dit te bereiken…sterkte maar vooral beterschap!
LikeLike
Arme ik.
LikeLike