kapotte knie

kraken doen mijn gewrichten al lang.
de leeftijd
het sporten dat zo gezond is – karate en aanverwanten in dit geval –
een kantoorjob
noem maar op…
pijn had ik nooit
maar kraken deed hij des te meer soms
of gewoon eens lichtjes wegzakken zonder erg
vrijdag nog geen problemen
zaterdagmorgen ook niet
maar rond de middag begon het
en voor ik het goed en wel besefte kon ik geen stap meer verzetten zaterdagavond
Toch de trappen op om te gaan slapen
en zondagmorgen op mijn gat zitten zo de trap af.
geen zicht natuurlijk.

Een scheurtje in de linkerknie volgens sexy dokter
zondagmiddag in de scanner.
als hoofdmenu voor de aanwezige specialisten vrees ik.

En in afwachting kampeer ik in de living.
trappen bestijgen en afdalen zit er voorlopig niet in.
Dit belooft dus voor het matras keren van volgende woensdag !!!!

En een liedje met passende titel om af te sluiten.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

28 Responses to kapotte knie

  1. micheleeuw's avatar micheleeuw schreef:

    Ik hoop dat het vlug beter wordt of anders een (kleine) operatie, zoals ik heb gehad, en dan ben je vlug weer op de been.

    Like

  2. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Hártstikke lastig zo’n kapotte knie ,ik hoop dat ze er snel iets aan kunnen verbeteren .
    Tjonge , toepasselijk maar heel oud nummer ,kan me nog goed herinneren dat het wékenlang in de top40 stond !

    Like

  3. Thérèse's avatar Thérèse schreef:

    Ocharme, wat een ellende. En zorgen ook nog erbij over hoe dat verder moet. Ik wens jou een spontane genezing.

    Like

  4. Chantal's avatar Chantal schreef:

    veel beterschap Suske, laat je in de watten leggen nu even

    Like

  5. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    oeps, dat is minder hé, ik hoop dat je vlug weet waar je aan toe bent!

    Like

  6. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Oei, dat is niet leuk..!!
    Beterschap Suske, pas goed op jezelf…!!

    Like

  7. oma's avatar oma schreef:

    Ha Suske,

    Dat is geen mooi bericht, dat zal wel even duren voor je weer kunt sporten.
    Veel sterkte en vooral rustig aan blijven doen. oma

    Ot. Je verzoekje staat genoteerd voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://www.wir-3.com/

    Like

  8. renesmurf's avatar renesmurf schreef:

    Ojee, hartelijk beteschap er mee.
    Dat is uitermate vervelend.

    Like

  9. Redstar's avatar Redstar schreef:

    Sterkte!
    En doe rustig aan. En straks rustig aan opbouwen.

    Like

  10. karel's avatar karel schreef:

    Suske
    de duizeligheid die jij opliep bij mij
    is toch niet de oorzaak van het probleem
    doe jij nu maar ff mak an
    en weet kraakijs is geen breekijs om in de meidatermen te spreken
    en nog 1 blaffende honden bijten nie
    ja dat hoop je dan
    wens je beterschap
    trstn

    Like

  11. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    hoi Suske, dit kan niet hoor, jij moet toch heel binnenkort meedoen met de elfstedentocht, een aardig rondje schaatsen. Dat gaat niet met 1 knie!

    Like

  12. Juno's avatar Joyce schreef:

    Beterschap Suske, dit is echt heel erg vervelend! Doe rustig aan!!

    Like

  13. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Inderdaad een bijpassend lied. Aan een kaarsje heb je niet genoeg, ik steek mijn hele matras aan…

    Like

  14. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Ocharme, ik zal een kaars voor je opsteken en de rozenkrans bidden en duimen.
    Beterschap.

    Like

  15. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Sport is voor niks goed Suske er komen altijd ongelukken van!

    Like

  16. Terrebel's avatar Terrebel schreef:

    Oei, da’s nie best! Heb zelf bijna vier jaar lang geen trappen kunnen klimmen maar met m’n nieuwe heup kan ik weer van alles…vraag maar aan mijn gade! 😉 Ik hoop voor u op een goede uitslag van de aankomende scan.

    Like

  17. willy's avatar willy schreef:

    da’s minder Suske…

    van harte beterschap gewenst…

    Like

  18. Eilish's avatar Eilish schreef:

    ocharme uw vrouwke, die gaat het koud hebben zo alleen in bed 🙂
    dat die knie maar snel geneest !

    Like

  19. madddox's avatar madddox schreef:

    aie, klinkt niet echt leuk! dat zal wslk een tijdje rusten worden!
    hopelijk word je snel weer beter, en geneest dat scheurtje snel!
    veel beterschap!

    Like

  20. sloeber's avatar sloeber schreef:

    BETERSCHAP HOOR ?EEN KNIE KAN PIJN DOEN

    Like

  21. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Daar word je niet blij van Suske.
    Ik kan niks anders doen dan je beterschap te wensen.

    Like

  22. Hugo's avatar Billy schreef:

    oei, dat klinkt niet erg goed, Suske
    Hopelijk krijg je die knie snel weer opgelapt
    Al kan het met een sexy dokter geen kwaad om het wat te rekken hé… 😛

    Like

  23. zuster_klivia's avatar zuster_klivia schreef:

    Oeiiiii, das naar Suske! Hou je taai… Goed dat je zo snel de MRI in kon… Dan weet je tenminste meteen wat er loos is.

    Like

  24. ollie's avatar ollie schreef:

    Oei ! da’s erger hoor , maar als ge een sexy kine heeft , zal dat lang Heeeeeel lang aanslepen zeker ? 🙂

    Like

  25. Danique's avatar Danique schreef:

    Tijd om je heel veel sterkte te wensen en een kusje op je knie!

    Like

  26. yvonne's avatar yvonne schreef:

    Zo zie je maar, eerst heb je niets, en dan iets…
    Sterkte, het lijkt me wel pijnlijk.

    Like

  27. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Jeetje anderen gaan eerst de ijsbaan op om dit te bereiken…sterkte maar vooral beterschap!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.