Goede morgen iedereen
we zijn er weer klaar voor
hoop ik toch voor jullie
vandaag zal ik wat stramme spieren hebben van de kobujutsu-training van gisteravond
maar zoiets mag de pret niet drukken
voor zover je wat gaat komen “pret” mag noemen.
ik moet deze morgen weer naar school
cursus noemen ze zoiets
over software om later te gebruiken tijdens de uitoefening van mijn ambt.
dus niet veel spieren te gebruiken vandaag
behalve mijn hersenen
en dat zijn nu eenmaal geen spieren
wat ze wel mogen wezen
mag Joost weten.
In ieder geval
nog een prettige dag verder !



En toch bestaat er iets als “hersengymnastiek ” dat veronderstelt toch spieren 😉
LikeLike
Zolang je er iets van bijleert is het nog te doen.
LikeLike
Ha Suske,
Hersens zijn ook software, geef er maar eens een klap op. oma
LikeLike
mentale rust – brengt lichaamlijke rust
dus doe mak an
kan ik niet zeggen , ik werk het weekend
maar ben er dan weer twee vrij
wens je een paar mooie rustige dagen
LikeLike
Ik slaap lang uit, ook goed voor de hersenen.
LikeLike
elke keer weer nieuw software, wat is er dan niet goed met de oude? WP 5.1 en Lotus123 kon je ook een boel mee hoor!
LikeLike
De hersenen zijn een wonderbaarlijk orgaan, ze beginnen te werken zodra je ’s morgens opstaat, en houden niet op voor je op kantoor bent.
Oei, dan zal er van die opleiding niet veel in huis komen!
LikeLike
Niet te hard nadenken hoor, want door arbeid creeër je warmte, en door de warmte kan je zaagsel vlam vatten.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Laat je handen zien, laat je tanden zien,
Zijn ze goed gepoetst?
Laat je hersens zien, laat je voeten zien,
Zijn ze fris genoeg?
(wakker worden… kweetniet)
Laat je billen zien, laat je schoenen zien,
Zijn ze goed geveegd?
(dat weet Meneer Kaktus wel … kweetniet)
Laat je lurven zien, laat je kladden zien,
(iedereen zingt al… halloooo!)
Waar zitten je lurven en kladden eigenlijk (…)
© Meneer kaktus
… maar achter jouw kladden moeten we vandaag beslist niet zitten hé Suske, dat zal je leraar wel doen *wink, big smile*
SUCCES hoor!
LikeLike
bijscholing, ik ga daar graag naartoe 😉
LikeLike
Veel leerplezier vandaag. Ik hoop dat je morgen geen pijn aan je harsens hebt…
LikeLike
Ik ben dol op de simpsons
LikeLike
Als je nog een beetje hersenen over hebt , denk dan eens aan Ollie ?
LikeLike
Het wordt wel een grijze massa genoemd, maar volgens mij heeft het in het echt helemaal geen grijze kleur.
LikeLike
veel succes in de schoolbanken, Suske!
LikeLike
LOL, je spieren moet je juist wel gewoon gebruiken 😀
Elke dag weer. Keer op keer.
LikeLike
Laat die brainmassa maar goed werken vandaag.
Suc6 in de schoolbanken.
LikeLike
Ik hoor ze bijna kraken hier! 😉
LikeLike
mogge Suske
dus terug in de schoolbanken pppffttt zwaarder dan trainen in de sportschool dunkt mij
suc6
en een fijne dag
LikeLike
hersenen zijn een orgaan van het zenuwstelsel, Suske
Maar bij sommige mensen is het meer zand of zaagsel… 😉
LikeLike