zoals jullie je waarschijnlijk nog zullen herinneren was Eva vorige week woensdag aan het bakken.
Dat er iets misgelopen was, zijn jullie met alle plezier allang vergeten, hoopt Eva toch.
Dus wou Eva dit nog eens opnieuw proberen.
Dan maar stad ingetrokken om nieuwe benodigdheden te kopen.
We gingen tevoet, dus kon ik hier en daar enkele foto’s nemen.
Zoals deze van de watertoren hier vlakbij.
of een foto van het stadhuis, maar van opzij genomen zodat je de toren goed kunt zien.
Ook een foto van één van de torenhoge bouwkranen die de stad onveilig maken mocht niet ontbreken.
Door al dat gewandel kregen we honger en dorst en moest dus de inwendige mens dringend versterkt worden.
Toen we terug thuis kwamen was het reeds donker, maar Eva had alles wat ze nodig had om haar experiment ditmaal tot een goed einde te brengen.
Zoals je zelf kunt vaststellen is het haar ditmaal gelukt om cupcakes te maken.
Dat papa zich vrijwillig aanbood om deze te testen op eigen verantwoordelijkheid hoeft geen tekeningetje ter verduidelijking.









Die zien er veel beter uit en ook meer smakelijk ! Goed van Eva.
Leuke fotoreeks.
LikeLike
Fijn dat het gelukt is, anders zou het maar zonde zijn!
LikeLike
Ha Suske,
Een doorzetter Eva, om de cupcakejes opnieuw te maken en papa te laten testen.
Daar kan geen hoogwerker tegen op. oma
LikeLike
Ik ga ook voor de pizza. De versieringen op de cupcakes doen een aanslag op mijn gebit.
LikeLike
de pizza zier er goed uit,en de cup cakes zijn super
LikeLike
Die pizza was lekker bruin gebakken. Voor het uiteindelijke resultaat van die cupcakes moeten we nog even afwachten of er geen bijwerkingen van zijn…
LikeLike
Tja eentje blij met jou proeverij…bij nader inzien ga ik voor de pizza
LikeLike
amai, die zien er wel top uit, Suske
En gesmaakt zullen ze ook wel zeker?
Proficiat aan de dochter!
LikeLike
Knap hoor van zus !
LikeLike
Doe mij maar een cupcakeje extra, want van die pizza hoef ik helemaal niets.
Brrrrrr.
Love AsAlways
Di Mario
LikeLike
Ha laat een ander maar trekken…ben ik een keer dubbelzinnig en jij overtreft me weer…
Laten wij nu gister ook cupcakes gehad hebben, maar na eentje had je je buikje vol zo machtig waren ze…alles wat er lekker was in een cakeje gestopt…pfftt
LikeLike
Leuk voor Eva dat de cups geslaagd zijn. Ze heeft er toch ook veel voor moeten doen. Straffe wandeling vooraf. Pfffffffffff. Een pluim voor Eva en ze zien er erg mooi uit.
Groetjes Anna
LikeLike
Dat ziet er lekker en feestelijk uit!
LikeLike
na een wandeling smaakten ze zeker twee maal zo goed
LikeLike
Je hebt tenslotte de ingrediënten zelf mee ingekocht, dus je weet dat het veilig was.;-)
LikeLike
Grappig! Ook ik had dit weekend veel plezier met en van m’n dochter Eva…Eet smakelijk!
LikeLike
Suske, geef mij toch maar die taart van in de winkel, ziet er iets gezonder uit. De cupcakes zien er geslaagd uit, maar al die suiker erop, neen dank je!
LikeLike
go Eva, go!!!!
LikeLike
way ti go Eva, de aanhouder wint, en papa smikkelt wel
LikeLike
De aanhouder wint! En als papa tevreden is, dan is het goed..
LikeLike
Hoera voor Eva ! Dat zullen ongetwijfeld niet de laatste cupcakes zijn die ze gebakken heeft …
LikeLike
nu mag ze weer bakken hé 😉
LikeLike
Kijk, het was even getob, maar het resultaat maar er zijn 🙂
LikeLike
Dat ziet er goed uit, ook die pizza..!!
Was vast en zeker lekker smullen.
Fijne dag vandaag weer.
LikeLike