Mam, krijg ik met kerst een nieuwe knuffel? Maar lieverd, je hebt nog zoveel leuke knuffels.
Jij krijgt toch ook een nieuwe baby, terwijl ik nog leuk ben, mam?
Twee jongens staan voor de kerstman en kijken hem verlegen aan. ‘Ik zou graag ’n trein hebben’, zegt de eerste.
‘En ik ’n Tampax!’ flapt de tweede eruit.
De kerstman fronst zijn wenkbrauwen. ‘Waarom?’ vraagt hij streng.
‘Ja,’ zegt het ventje onschuldig, ‘daar kun je toch alles mee doen: zwemmen, paardrijden, tennissen…’
prettige dagen aan iedereen vanwege mezelf en de rest van het gezin.
klik hier om onze wenskaart te zien !
En vanavond om middernacht, niet vergeten hier langs te komen om het kerstspel live mee te maken.
Groetjes






Ik sluit me natuurlijk van harte aan bij jouw goede wensen ,leuke kerstwens !
LikeLike
Bedankt voor de glimlach. Ook prettige feestdagen !
LikeLike
Hahahaha, die van dat kindje, die is stoer.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Ik hoop dat je gezinsleden ook blij zijn met deze kerstkaart.
LikeLike
Hahaha, leuk logje suske!
Heel fijne kerstdagen en de allerbeste wensen voor 2012 !!!
Groetjes
Dominic
LikeLike
ha die Suske
ik las het blog al op de mobiel vanmorgen op weg naar het werk
maar kon niet reageren , dus nu maar ff
het brengt hier zeker weer wat glimlachen teweeg
en natuurlijk wens ik je en het gezin een heel fijne tijd
LikeLike
Fijne kerstdagen Suske! En bedankt voor die laatste foto, Damn zeg! 😉
LikeLike
Fijne feestdagen voor jullie allemaal hé.
LikeLike
LikeLike
Prettige kerst Sus …
LikeLike
plezante kerstdagen, Sus!
LikeLike
Ze zijn goed Suske, behalve die laatste prent, die mannekes zijn niet mijn keus, maar we moeten ook aan de vrouwtjes denken nietwaar……….
Ik wens je hele plezante kerstdagen.
LikeLike
Ook jij de beste wensen namens de redactie van Red-star.nl
😛
Maak het niet te bond/ doe geen dingen die ik wel zou doen 😀
LikeLike