de week wordt vandaag weer doormidden gezaagd.
Nog een duwtje en we zijn kerstmis.
Zoals je reeds gelezen hebt zijn de mannen en dames van het Matrassen Aktie Team druk bezig om van het kerstgebeuren één grote happening te maken.
Bijgevolg zul je het vandaag dus zonder hen moeten doen wegens “veel te druk aan het repeteren”.
De repetities gaan door in de gelagzaal van café Vlaanderen in de Koestraat.
Het is duidelijk te zien wanneer ze aan het repeteren zijn want dan staat Nonkel Juul zijnen tweeloop aan de voordeur en de klompen van Nonkel Odiel staan er ook en daar kan je onmogelijk naast kijken.
Alhoewel……..
Veel plezier met het keren van de matras.



verdorie , jullie kunnen goed dansen 🙂
LikeLike
Ik heb totaal andere feest kaart gemaakt.
LikeLike
hahaha, plezante woordspelingen op die foto!
Groetjes, Suske!
LikeLike
Dat matrassen keren doe ik niet meer hoor.
LikeLike
Wij hebben een automatischzelfkerend matras.
Mooi zeg, die klompen. Echt iets om de koeien op stang te jagen:-))
LikeLike
Ik wacht dan wel een week ,ik wil natuurlijk geen stoorzender zijn !
LikeLike
haha dit is super zeg echt heerlijk om naar te kijken het keren lukt me niet
groetjes antony
LikeLike
nou breekt mijn klomp…
we mogen her weer zelf doen…
groeten
LikeLike
Ik wens je een kerst vol vrede en een jaar zonder verdriet en pijn
Moge de dagen, maanden en jaren gevuld met vreugde en liefde zijn
en…Ik wens jou in 2012 :
12 maanden zonder ziekte,
52 weken zonder stress ,
365 dagen van geluk,
8760 uren zonder ruzie,
525600 minuten een lach op je gezicht,
31536000′ seconde liefde.
LikeLike
Pff ! Met veel moeite is het gelukt. 😉
LikeLike
ha, ik vrees dat ze nu al het rampenplan in werking mogen stellen…
LikeLike
De over een filmpje hoe je het makkelijkst een matras keert haha laten doen! En ja die klompen geef mij de gele met rood maar…mzl
LikeLike
De plicht voor vandaag weer voldaan, fijne woensdag verders!
LikeLike
Dat zijn mooie klompers.. daar zullen een hoop nederlanders jaloers op zijn.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
aan het plakkertje er in te zien uit holland
leuk kleurtje hoor hohoho
dus zelf ff aan het keren met de matras , ach moet lukken en als het bij een ieder lukt kan het team wel blijven oefenen voor kerst – paas en pinkster
ik wens je een rustige dag
LikeLike
Nou breekt mijn klomp, waar heeft hij die vandaan…
LikeLike
Die nonkel Odiel nog niet uit de kast?
LikeLike
gaat dat wel lukken dan voor de kerst, met die matrassen?
LikeLike
De matras keren met roze klompjes….gezellig!
Fijne dag vandaag, goed opknappen hé.
LikeLike
Mooi roze klompjes… van jou?
LikeLike
Zo, gedaan! Nog 1x dit jaar hè? Gaat hard… Poeh.
LikeLike
Ik begrijp het Suske, het MAT zal het inderdaad té druk hebben om de webbies te helpen bij het keren… nu dan moeten ze het maar vor één keertje alleen doen hé, of een weekje overslaan!
Je goed verzorgen hoor, snel weer beter worden!
LikeLike
Dat loopt nooit goed af Suske ! Dat loopt nooit goed af ! 😉
LikeLike
vraagje; kun je eens geen filmpje plaatsen hoe je het makkelijkst een matras keert?
LikeLike