Ja lieve kindjes,
nu de Sint langs geweest is,
kunnen we weer uitkijken naar…..
……HET ENIGE ECHTE MATRASSEN ACTIE TEAM.
Maar of ze bij jullie zullen geraken is weer een andere vraag.
Sedert de verdwijning van Nonkel Juul
en nu ook Garde Punaize en Paula Poep nog niet terug zijn
vrees ik dat we weer lang zullen mogen wachten op dat zootje ongeregeld specialisten in het keren der matras.
En nu ik via een contactpersoon bij de politie vernomen heb dat ze gisteren een stomdronken sinterklaas binnengebracht hebben vrees ik te weten wie dat mag zijn.
Dus sorry nogmaals lieve lezers en abonnee’s van het M.A.T. maar het zal vast en zeker pas volgende week zijn dat alles weer op rolletjes loopt.






Ik heb maar niet gewacht op het MAT ,zelf dus maar aan de slag gegaan !
LikeLike
haha jij hoort ook tot het matrassenteam! Fijn je te leren kennen!
Kom nog eens terug -:)
LikeLike
ik begin er onmiddellijk zelf aan Suske…
wat je zelf doet, doe je (soms) beter…
groeten
LikeLike
Tja, zoals je weet trekt al die naaktheid mij niet zo, maar ieder zijn ding…
LikeLike
Als sinterklaas een andere muts opzet kan hij gewoon doorgaan en dan komt er tot na kerstmis niks meer van dat matrasdraaien.
LikeLike
Ik laat mijn matrasje lekker liggen…
LikeLike
ik zal er maar aan beginnen zeker ,matrasje draaien
LikeLike
Zoals elke week keer ik mijn eigen matrassen wel om. En anders mag de huishoudster die vrijdags komt het wel doen 😉
LikeLike
Hahaha die Suske toch… je hebt er weerom iets knaps en hilarisch van gemaakt, van matrassenkeerdag! Bedankt om terug mee te spelen hoor, ik kijk daar elke week weer naar uit. Net zoals ik elke dag naar je logjes uitkijk!
LikeLike
Toch een fijne draaidag vandaag.
LikeLike
Oeh, ja. Woensdag. Snel nog even naar boven rennen voor ik naar mijn werk ga! 🙂
LikeLike
Amaai is hij weer op de vlucht ? Zal het niet zeggen aan … 😉 Mooie blog Suske !
LikeLike
hahaha, ik denk ook dat je het beter zelf kan doen :o)
LikeLike
Sinterklaas moet wel een beetje zich gedragen, pas dan is het Sinterklaas!
En de matras draaien, daar begin ik niet meer aan hoor!
LikeLike
aha dat kwamen die inbrekers doen dus…dacht al wat maken ze er een zooitje van…wel aangifte gedaan want was midden in de nacht…grtjes
LikeLike
Hier zijn maandag de zwarte pieten aan het werk gezet, voor ze weer teug gingen naar Spanje.
Nonkel Juul hebben we trouwens niet gespot, weet je zeker dat die niet in de zak beland is?
LikeLike
Ha Suske,
Nu de Sint nog maar net vertrokken is, beginnen de matraskeer problemen weer.
Er zijn onhandige mensen genoeg die willen helpen, maar dat doen ze alleen voor zichzelf.
Goede raad laat lang op zich wachten. oma
LikeLike
ha die Suske
dus het is maar afwachten of ze komen
nu ik heb nu mijn weekend en zal het zelf ff doen , of de damen bovenaan moet ff willen komen helpen
ja ik ben blij met de uitslag
en advent heb ik ook wat geleerd , zegt mij niets
en mijn bomen staan het hele jaar , in het bo
trstn
LikeLike
Die bovenste dame keer ik zelf wel om, eh sorry, daar keer ik de matras wel even om.
LikeLike
Hoe is het ondertussen met uw oog? Ik zie dat die nog dicht zit?!
LikeLike
Oei! Als dat maar goed komt…ik moet dus morgen m’n eigen matras omdraaien?
LikeLike
Is de hulp nog niet onderweg dan?
Love As Always
DiMario
LikeLike
Ik ben net klaar met het matrassen keren. Oh ja, ook maar even schoon beddengoed gepakt.
Maar weer geen hulp gekregen.
Daarom heb ik dubbel genoten van jouw blog!
Vrolijke groet
LikeLike