Op zaterdagmorgen ga ik traditiegetrouw met mijn moeder boodschappen doen.
Elk met een karretje gaan we onze eigen weg en ontmoeten we elkaar dan wel eens tussen de rekken vol lekkers en andere spullen in de aanbieding.
“kijk eens welk mooi bloempje ik hier in de rekken zag liggen”
“je bent een foto waard” is mijn reaktie.
Bloem met bloempot en al in het karretje gelegd en richting kassa.
Ze legt alles op de band.
“mooi he zo’n bloem en je hoeft ze geen water te geven”
met een smile op haar face neemt de verkoopster de bloempot om zo te kunnen scannen.
Hoezo, ik moet ze geen bloemen geven ? vraagt mijn moeder.
“nee mevrouw, je hoeft ze niet te bewateren wat ze zijn van plastiek !”
Enkele weken terug kom ik een meisje tegen die ik via via ken tegen in het centrum.
Ze is op zoek naar manga, vertaald in het engels.
Of ik soms weet waar ze die kan vinden.
geen probleem dat weet ik.
Ben ik vandaag in die winkel waar ze engelstalige manga verkopen en wie kom ik er tegen ? Inderdaad het meisje, nu vergezeld van haar moeder die ik ook via via ken.
Dus heb ik de eigenaar van deze zaak maar even bij de kraag genomen om hem duidelijk te maken dat ik goede reclame voor zijn zaak maak.
Wie weet wat dit zal opleveren in de toekomst.
Toen ik naar de auto terug keerde vlug eens een foto van educatieve reclame gemaakt.
Morgenavond het vervolg van de avonturen van onze Sinterklaas.
STAY TUNED !
prettig weekend verder !



Waarschuw me als je weer gaat winkelen en mag ik dan mee? Lijkt me oergezellig:-) Kopen we met z’n drietjes het bier, je moeder, jij en ik.
LikeLike
Ik denk dat jouw reclamefoto wel aanslaat bij de manlijke bloggers 😉 Je moeder is vast blij met je al moet ze zelf haar bloemetje kopen 😉
LikeLike
die 2e bak aan halve prijs, heb ik 2 x van genoten!
Zal goe van pas komen de komende dagen… 😉
LikeLike
Mijn lievelingsmerk Suske, 50% is wel de moeite, en op 1 been kan je toch niet staan! 🙂
groetjes
LikeLike
Boodschappen doen kan best gezellig zijn, zo ontmoet je nog eens iemand. En wie weet wat deze reclame je idd nog oplevert….zou niet gek zijn toch?
LikeLike
Geef mij maar Rodenbach ! 😉
Vroeger deed ik ook boodschappen met mijn moeder … tot mijn broer het heeft overgenomen.
LikeLike
mannen weten waarom…Suske…
erg bedankt voor je leuke reactie…
fijne zondag !
LikeLike
mogge Suske
dat is gelijk als hier
mist zo dik als soep
kan weer wat worden op het werk vanavond
geniet de reclame enblijf lekker binnen
LikeLike
Zulke reclame is best een paar euries waard 🙂
Prettige zondag!
LikeLike
Manga…een mango ken ik en vind ik heerlijk, maar wat is een manga?
LikeLike
Ik ga bijna altijd alleen om boodschappen. Lekker snel is dat..
LikeLike
Haha, die zal wel blij geweest zijn met die reclame 😉
Grtjs
LikeLike
plastieke bloemen moeten inderdaad geen water alleen wat stof afdoen af en toe, maar wat is manga, ik zal eens moeten googlen
LikeLike
ik kijk uit naar het vervolg hoor
LikeLike
Altijd fijn om het weekend te beginnen met een volle koelkast.
Je weet nooit wie er allemaal langs komt.
Fijne zondag.
LikeLike
ha die Suske
ja mooie bloemen hé
jij ook aan de bloemen gezien vandaag
en veel via via jonge blommen
maar ik ga voor de laatste reclame
trusten
LikeLike
Goh, dat je dat meisje onthouden hebt, ik vergeet heel snel mensen.
LikeLike
Het gevolg zal beslist zijn dat ik daar bij jullie mij boodschappen kom doen, of niet.;-)
LikeLike
Ha Sjoerd,
Heel gezelig met je moeder winkelen, altijd wel iets te vinden.
mijn moeder had er ook een neus voor. oma
LikeLike
Geef mij die tweede bak maar. Alhoewel, ik heb liever een trappist….
LikeLike