op zoek naar Nonkel Juul.

Er zijn heel wat tips binnen gekomen op deze blog de voorbije uren,
maar veel bruikbaars was er niet bij.
Maar bij eentje ging er ons toch een licht op.
Namelijk binnenkort is het weer herdenking van den eerste wereldoorlog en die heeft Nonkel Juul ook meegemaakt.
Dat litteken boven zijn linkerteelbal is daar een bewijs van.

Paula Poep, die momenteel de leiding heeft van het matrassenteam dat nu ook dienst doet als opsporingsbrigade heeft enkele leden richting Ieper gezonden.
Dit met dank aan Ollie’s tante Annie.
Gezien nonkel Juul’s motor met zijspan ook verdwenen is, is het niet moeilijk raden hoe hij daar geraakt is.
Ook de goede raad van den fietszwerver werd ernstig genomen en Stovebuzeke en Rosten Michiel zijn dus richting carwash te Ieper getrokken.
En wat ze daar aantroffen !!!

Suske : en vordert het onderzoek een beetje Paula ?
Paula Poep : in de carwash hebben Stovebuzeke en rosten Michiel geen spoor gevonden en mijn dochtertje ook niet ?
Suske : hoezo, doet uw kleinen ook mee met het zoeken ?
Paula Poep : ja hoor eerst dacht ze hem gevonden te hebben via msn, maar toen ze nog slechts haar onderhemdje aanhad besefte ze plots dat ze niet nonkel Juul maar wel Nonkel Roger gevonden had.
Pech dus.
Suske : maar niet voor Nonkel Roger *gvd*

Volgende aflevering krijgt het team versterking van ondermeer schoolmeester luc, Theofiel den Pedofiel en last but not least Garde Punaise.

Maar eerst moeten we reageren op de hulpkreten van deze deerne.
Wie weet wat voor gevaar deze voor ogen ziet !
En zal het matrassenteam haar kunnen redden ???

Dit alles op woensdag want dan moet de matras gekeerd worden !
of niet soms !?

stay tuned !

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

18 Responses to op zoek naar Nonkel Juul.

  1. renesmurf's avatar renesmurf schreef:

    Nee hoor, niks moet! Maar het mag natuurlijk wel.
    Succes verder met de zoektocht!

    Like

  2. Dominic's avatar Dominic schreef:

    Nonkel Juul vermist! oei is die niet met een paar pinten met korte rokjes te lokken suske! 🙂
    groetjes

    Like

  3. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Ook ik kan van deze kant geen enkele raad geven.
    Morgen ben ik trouwens erg druk.
    In plaats van het matrassen keren wil ik een nieuwe matras gaan kopen.
    Ik wil kijken of er ook zelfdraaiende modellen te koop zijn.
    Vrolijke groet

    Like

  4. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Oef nog niet terecht…??
    Mooi log.
    Fijne avond.

    Like

  5. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ja met mate Suske
    1 tegelijk
    maar altijd 2 4 6 8 , anders loop je scheef
    na 10 maakt het niet meer uit hihi
    smakelijk

    Like

  6. willy's avatar willy schreef:

    zo nodig ga ik die jongedame helpen….

    groeten

    Like

  7. sloeber's avatar sloeber schreef:

    HOPELIJK KOMT DIE BRAVE MAN RAP BOVEN WATER ?WEER EEN SUPPER POST

    Like

  8. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ha zijn toch wel witte hè…lekker fout!!!
    Toch whahaha…vat geen koutje

    Like

  9. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    nou laten we hopen dat die ouwe scout hem niet treft , kan nooit goed aflopen hihi
    nu hier aan de deur zal die niet snel komen , mocht het wel lukken dan heeft ie hopelijk wat lekkere pinten bij zich
    ja ik verzog me goed hoor , mag eigenlijk wel in de krant dat ik dat zo doe
    eindelijk het eigenwijze er uit hihi
    suc6

    Like

  10. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Weerom een knap geschreven avontuur van nonkel Juul!
    En, wat lees ik, gaan we het keren over twee dagen spreiden? Dan zal het zĂ©ker goĂ©d gedaan zijn. Vooral als zo’n mooie meid in nood zit hihi.
    Bedankt suske voor je lieve reactie, en maak jij er ook een beregoede week van?

    Like

  11. annabelspage's avatar annabelspage schreef:

    Goedemorgen. Ik wil nu al weten hoe dit verder gaat. Met fietszwerver heb je een goede kompaan. Fantasie te over. Tot morgen.
    Groetjes Annabel.
    ps Ben ooit in Ieper geweest heel indrukwekkend.

    Like

  12. ollie's avatar ollie schreef:

    Ge gaat joen moeten haasten Suske ! Want mien nonkel Odiel , eet zijn oede scoutskleren aan gedaan (geen aanzichte ) zijn kompas die al dertig jaar aan de kl… is gepakt tegaare met ziene schietlap en is up zoek achter nonkel Juul ! Tante Annyke eet verschot van eur leven opgedaan als ie aanbelde , drie Westvleterens van twaalf graden in zien botten geslegen . Met nen ferme puf is ‘tie vertrokken noar Hill 12 woar der nog loopgrachten liggen , en als t’ie daar nie is gaat ie naar Houthulst bus ! Wabnt Nonkel Juul en nonkel Odiel zoen daat tegaare gevochten hebben ! We zouden beter tegaare eens gaan kijken zekers ?

    Like

  13. Redstar's avatar Redstar schreef:

    Mss wordt het tijd voor een ernstig gesprek met u nonkels.

    Like

  14. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    en ik kan je niet helpen, als ik vlakbij woonde hielp ik je zekers….

    Like

  15. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Zeker en vast Suske!

    Like

  16. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Die dame weet in ieder geval waar nonkel Juul is, anders zou ze hem niet vragen voor hulp….

    Like

  17. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    nu als die deerne hier boven alzijn gulp nodig heeft
    hij niet in die mooie carwash was
    ja dan waarschijnlijk toch in de donkere wouden rond Ieper die er niet zijn , dus hoe vind je hem dan
    weet je wat , laat hem gaan , ik wed dat ie sommige rituelen gaat missen
    vooe nu na het pissen
    welterusten

    Like

  18. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    als de tweeloop gevonden is, dan is nonkel juul niet ver meer?

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.