Zaterdagavond hadden we een klein feestje bij mijn schoonmoeder,
Er waren drie familieleden jarig vorige week,
Twee op 9 september om precies te zijn en eentje op 7 september.
Daarom stelde schoonmoeder voor om bij haar een glas te komen drinken en wat taart te nuttigen.
De samenkomst had ook een schaduwzijde.
Eén der jarigen zit met relatieproblemen
en daar hadden we het ook uitvoerig over.
De beslissingen die tussen beide partijen gemaakt is is definitief zo te horen.
Toch hebben we genoeg plezier gehad aan ons samenzijn.
Wat zal komen zullen we wel genoeg ondervinden.
Vandaag start de werkweek en da’s al genoeg om mee bezig te zijn.
Ik eindig met de nieuwe single van Chickenfoot die op hun eerstdaags te verschijnen cd staat.
En alle overeenkomsten met een bepaald personage die regelmatig de Preute onveilig maakt is volkomen toevallig.
werkt ze
of anders
geniet van deze dag !
groetjes.

Ook ik was een verjaardag aan het vieren op de 9de ,een “vruchtbare ” datum lijkt het 😉
LikeLike
Proficiat aan de jarigen, nooit leuk als er relatieproblemen zijn!
Leuke chickenclip!
groetjes
LikeLike
Wat een herrie maakt zo’n kip, of was dat om de verjaardagsgasten weg te jagen?
LikeLike
Een feestje bouwen si natuurlijk altijd leuk!
Relatieproblemen zijn natuurlijk minder leuk!
Grappige clip!
groetjes,
Elmar
LikeLike
verjaardagen worden bij ons ook altijd gevierd met hapjes en drankjes, maar soms vind ik het wel wat te veel
Het liedje klinkt goed, Suske. Al had ik van Chickenfoot nog nooit gehoord!
Groetjes!
LikeLike
Relatie problemen..zijn niet nieuw en soms is uitelkaar gaan onvermijdelijk… ik hoop dan altijd maar dat niemand er de dupe van word ook in een later stadium niet.
Ik hoef eigenlijk nooit mijn verjaardag elk jaar te veiren, maar deed dit wel… maar vanaf heden ga ik het alleen nog op mijn verjaardag vieren… snap je het een beetje hahaha
Fijne werkweek… ik ben lekker vrij..altijd 🙂
LikeLike
Ben dol op familiefeestjes dus wat mij betreft kunnen er niet genoeg zijn. En met dit lied wil ik niet wakker gemaakt worden…pffttt
LikeLike
Relatie problemen zijn nooit fijn om te horen, meestal treft het beide partijen…
LikeLike
Degene die relatieproblemen op een feestje laat blijken. Pfff 😉
LikeLike
Veel gelijkenis suske , veel gelijkenis !
LikeLike
Tja, mensen gaan wel eens uit elkaar. Beter als bij elkaar blijven vanwege de verkeerde redenen.
Alle jarigen proficiat!
LikeLike
Gezelligheid kent geen tijd.
LikeLike
leek me een gezellig familiefeest!
fijne week!
LikeLike
Dat is een hele goede oplossing, meerdere verjaardagen op 1 dag. Gefeliciteerd aan hen allemaal.
Voor mij ook een nieuwe werkweek en o,o, wat heb ik een zin….. niet echt dus.
Fijne dag.
LikeLike
Is altijd moeilijk als een van je naasten relatieproblemen heeft en vandaaruit een definitieve stap zet. Hoop dat hij/zij jullie steun kan hebben en de a.s. moeilijke tijd goed doorkomt,
groetjes,
yvonne
LikeLike
ja een goede oplossing , alle in 1 x per jaar ff doen haha
denk niet dat een ieder er zo overdenkt
komen er noh 2 bij ook
zij die nu uit elkaar gaan vinden wel weer een ander die ook jarig wordt
niks geen begin van een nieuwe werk week hier
nog 2 werken dan 6 vrij
LikeLike
Dat is plezierig alle verjaardagen tegelijk vieren!
Proficiat nog voor allemaal.
Fijne dag vandaag en een goede start.
LikeLike
@paco : dat doen we volgende maand !
LikeLike
Ja, nog beter zou zijn één keer per jaar alle verjaardagen in eens vieren
LikeLike
drie-in-een verjaardag, wel zo handig
LikeLike
Das altijd verdrietig als mensen besluiten uit elkaar te gaan… Zijn er kinderen in het spel?
Ik sta aan het begin van weer een nieuwe werkweek en heb nul zin moet ik eerlijk zeggen. Dit was een matig weekend en ik ben ook niet echt tot rust gekomen. Pfffff.
Goeie week Suske!
LikeLike
leuk zo’n samenkomsten, jarigen moeten natuurlijk gevierd worden!
LikeLike