Zoals je je misschien herinnert heeft Eva een fiets gewonnen op school ergens in mei van dit jaar.
De fiets was er, maar moest nog in mekaar gestoken worden.
En als je weet hoe handig ik wel niet ben…..
Dus moest er een oplossing gevonden worden
en die oplossing werd vlug gevonden :
Klusjesman !!!!
Fiets met doos en al in de auto gesmeten en er mee naar Klusjesman.
Deze middag kreeg ik een berichtje dat de fiets kant en klaar was.
Of ik deze kon ophalen.
vlug in de auto gesprongen en naar het gekende adres.
Nog wat kletsen over de dingen des levens
zijn vrouw van onder de douche gehaald,
samen aperitiefje genuttigd
fiets in auto gedropt
nu zonder verpakking
tussendoor sms’ke van vrouw ontvangen dat ze zitten te wachten op mij voor het middageten,
klussesman zijn centen gegeven
madam nog ne keer goed vastgepakt
en dan terug naar huis.
prettige dag nog iedereen !



Tja , wie niet handig is moet geld hebben 😉 Mooi karretje ,daar gaat Eva veel plezier mee hebben !
OT. Ik had even geen lol meer in bloggen ,zat te bálen van weblog …zucht !
ga nu toch maar weer mondjesmaat lezen en reageren waar dat kan , is toch iéts ;-(
LikeLike
Suske, toch al klaar met het ineensteken van de fiets!!!Ik stuur je m’n lieve dinsdaggrtjs. toe…..anny
LikeLike
Ik zat te denken uit hoeveel delen kan een fiets nog bestaan?? Maar als je zelf niet handig bent is dit prima oplossing.
LikeLike
hij ziet er piekfijn uit…
en je hebt dit ” handig ” opgelost !
groeten
LikeLike
Zijn vrouw vanonder de douche gehaald? Geweldig, ik hoop dat ze sexy bleef rondlopen.
LikeLike
JA, wie niet handig is moet slimzijn
LikeLike
tis een mooi fietske zoveel is zeker.
LikeLike
Sjanse dat ge Ollie niet gevraagd hebt 😉
Mooie fiets trouwens !
LikeLike
Ik had de fiets lekker zelf in elkaar gestoken 😛
LikeLike
en nu heerlijk uitwaaien op die fiets…..
LikeLike
Uw auto is groter dan uw tuin. Zouden de Grieken zeggen.
LikeLike
gave fiets! Daar zal je dochter meer zeer veel plezier vele kilometers op kunnen gaan maken 🙂
LikeLike
die klusjesman is gene sukkelaar dan
Als ie tenminste goe rijdt, diene fiets… 😉
Was madam wel blij dat je haar ’s goe vastpakte?
Groetjes!
LikeLike
Wie niet handig is moet nog slimmer zijn of zoiets! 🙂
Erg handig opgelost suske!
groetjes
LikeLike
mooie fiets, die Eva is een bofkont!
LikeLike
Wat handig zo’n klusjesman. Die fiets is leuk en ik hoop dat ze er veel plezier mee mag hebben.
LikeLike
Fijn fietsje zo te zien
LikeLike
Wie niet slim is moet Belg worden, of hoe ging dat spreekwoord ook alweer…
LikeLike
Heerlijk zo’n klusjesman die dat dan wel ‘even’ voor je doet.
Mooie fiets trouwens!
fijne zondagavond nog,
yvonne
LikeLike
Wow die Eva, gelukkige dame met een slimme pa!
Off topic: ik ben gestopt met bloggen.
LikeLike
Het resultaat ziet er knap uit!
LikeLike
Hallo suske, k’heb het druk met t’weekend, en k’ben hier met moeite geraakt. Maar k’vergeet je niet, en dinsdag zal alles weer normaal gaan draaien pffffff tot dan lieve grts; van anny
LikeLike
Goed gedaan Suske, en je dochter zal er blij mee zijn, zal ze weer veel kilometers goed op kunnen fietsen.
Fijne avond nog.
LikeLike
bedankt voor je bezoek!
whaw een fiets gewonnen, chique prijs is dat!
LikeLike
ja, wat je zelf niet kan moet je laten doen!
Wie niet handig is moet rijk zijn!
LikeLike
ja dat ziet er wel goed uit , kan ze kilometers plezier van hebben
fijne avond nog
en ach laat die schouder maar zitten hoor
LikeLike
Wie niet handig is moet slim…jaja ik weet dat het spreekwoord anders is 😉
Mooie fiets hoor.
fijne avond nog
Groets Wil/Zizy
LikeLike
dat heb je dus uitstekend opgelost! je hebt meer verstand dan ik !
mooie fiets trouwens!
LikeLike
Dat heb je goed gedaan whahahaha
LikeLike