Den Fiets

Zoals je je misschien herinnert heeft Eva een fiets gewonnen op school ergens in mei van dit jaar.
De fiets was er, maar moest nog in mekaar gestoken worden.
En als je weet hoe handig ik wel niet ben…..

Dus moest er een oplossing gevonden worden
en die oplossing werd vlug gevonden :
Klusjesman !!!!
Fiets met doos en al in de auto gesmeten en er mee naar Klusjesman.

Deze middag kreeg ik een berichtje dat de fiets kant en klaar was.
Of ik deze kon ophalen.
vlug in de auto gesprongen en naar het gekende adres.
Nog wat kletsen over de dingen des levens
zijn vrouw van onder de douche gehaald,
samen aperitiefje genuttigd
fiets in auto gedropt
nu zonder verpakking
tussendoor sms’ke van vrouw ontvangen dat ze zitten te wachten op mij voor het middageten,
klussesman zijn centen gegeven
madam nog ne keer goed vastgepakt
en dan terug naar huis.

prettige dag nog iedereen !

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in dagboek, humor, roeselare. Bookmark de permalink .

29 Responses to Den Fiets

  1. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Tja , wie niet handig is moet geld hebben 😉 Mooi karretje ,daar gaat Eva veel plezier mee hebben !

    OT. Ik had even geen lol meer in bloggen ,zat te bálen van weblog …zucht !
    ga nu toch maar weer mondjesmaat lezen en reageren waar dat kan , is toch iéts ;-(

    Like

  2. annytje's avatar annytje schreef:

    Suske, toch al klaar met het ineensteken van de fiets!!!Ik stuur je m’n lieve dinsdaggrtjs. toe…..anny

    Like

  3. Juno's avatar ladyj81 schreef:

    Ik zat te denken uit hoeveel delen kan een fiets nog bestaan?? Maar als je zelf niet handig bent is dit prima oplossing.

    Like

  4. willy's avatar willy schreef:

    hij ziet er piekfijn uit…

    en je hebt dit ” handig ” opgelost !

    groeten

    Like

  5. Zijn vrouw vanonder de douche gehaald? Geweldig, ik hoop dat ze sexy bleef rondlopen.

    Like

  6. paco's avatar paco schreef:

    JA, wie niet handig is moet slimzijn

    Like

  7. Chantal's avatar Chantal schreef:

    tis een mooi fietske zoveel is zeker.

    Like

  8. ollie's avatar ollie schreef:

    Sjanse dat ge Ollie niet gevraagd hebt 😉

    Mooie fiets trouwens !

    Like

  9. Redstar's avatar Redstar schreef:

    Ik had de fiets lekker zelf in elkaar gestoken 😛

    Like

  10. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    en nu heerlijk uitwaaien op die fiets…..

    Like

  11. adriaanbrillie's avatar adriaanbrillie schreef:

    Uw auto is groter dan uw tuin. Zouden de Grieken zeggen.

    Like

  12. zuster_klivia's avatar zuster_klivia schreef:

    gave fiets! Daar zal je dochter meer zeer veel plezier vele kilometers op kunnen gaan maken 🙂

    Like

  13. Hugo's avatar Billy schreef:

    die klusjesman is gene sukkelaar dan
    Als ie tenminste goe rijdt, diene fiets… 😉
    Was madam wel blij dat je haar ’s goe vastpakte?

    Groetjes!

    Like

  14. Dominic's avatar Dominic schreef:

    Wie niet handig is moet nog slimmer zijn of zoiets! 🙂
    Erg handig opgelost suske!
    groetjes

    Like

  15. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    mooie fiets, die Eva is een bofkont!

    Like

  16. dharson's avatar dharson schreef:

    Wat handig zo’n klusjesman. Die fiets is leuk en ik hoop dat ze er veel plezier mee mag hebben.

    Like

  17. hanscke's avatar hanscke schreef:

    Fijn fietsje zo te zien

    Like

  18. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Wie niet slim is moet Belg worden, of hoe ging dat spreekwoord ook alweer…

    Like

  19. yvonne's avatar yvonne schreef:

    Heerlijk zo’n klusjesman die dat dan wel ‘even’ voor je doet.
    Mooie fiets trouwens!

    fijne zondagavond nog,
    yvonne

    Like

  20. Haar van Wordpress's avatar Haar van Wordpress schreef:

    Wow die Eva, gelukkige dame met een slimme pa!

    Off topic: ik ben gestopt met bloggen.

    Like

  21. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Het resultaat ziet er knap uit!

    Like

  22. annytje's avatar annytje schreef:

    Hallo suske, k’heb het druk met t’weekend, en k’ben hier met moeite geraakt. Maar k’vergeet je niet, en dinsdag zal alles weer normaal gaan draaien pffffff tot dan lieve grts; van anny

    Like

  23. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Goed gedaan Suske, en je dochter zal er blij mee zijn, zal ze weer veel kilometers goed op kunnen fietsen.
    Fijne avond nog.

    Like

  24. fotorantje's avatar fotorantje schreef:

    bedankt voor je bezoek!

    whaw een fiets gewonnen, chique prijs is dat!

    Like

  25. renesmurf's avatar renesmurf schreef:

    ja, wat je zelf niet kan moet je laten doen!
    Wie niet handig is moet rijk zijn!

    Like

  26. karel's avatar karel schreef:

    ja dat ziet er wel goed uit , kan ze kilometers plezier van hebben
    fijne avond nog
    en ach laat die schouder maar zitten hoor

    Like

  27. Wil/Zizy's avatar Wil/Zizy schreef:

    Wie niet handig is moet slim…jaja ik weet dat het spreekwoord anders is 😉

    Mooie fiets hoor.

    fijne avond nog

    Groets Wil/Zizy

    Like

  28. madddox's avatar madddox schreef:

    dat heb je dus uitstekend opgelost! je hebt meer verstand dan ik !
    mooie fiets trouwens!

    Like

  29. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Dat heb je goed gedaan whahahaha

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.