Goede vrijdag iedereen !

Op de eerste vrijdag van september is het bij ons ons op het werk naar jaarlijkse traditie teambuilding.
Hopelijk valt het weer nogal mee.
maar dit zal de pret niet drukken.

Vorig jaar kon je op mijn vorige blog dit filmpje zien van de Teambuilding.

Ook start morgenavond de karate opnieuw
dus veel zullen jullie me hier niet aantreffen.
Alvast enkele beelden van teambuilding en karate initiatie uit vervlogen tijden.

prettige dag nog !

Deze slideshow vereist JavaScript.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 Responses to Goede vrijdag iedereen !

  1. adriaanbrillie's avatar adriaanbrillie schreef:

    Goede maandag al vast.

    Like

  2. paco's avatar paco schreef:

    Mijn neef Bopske zei gister nog: ik ben goed in karate, Kung Fu en meer van dat soort vreemde woorden

    Like

  3. een brouwerijbezoek is altijd interessant, vooral als er daarna kan geproefd worden… 😉

    Groetjes!

    Like

  4. Fokkio's avatar Fokkio schreef:

    En… heb je de teambuilding overleefd? 😉
    Een mooie zaterdag vandaag Suske!

    Like

  5. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    je bent natuurlijk nog aan het rusten :o)

    Like

  6. oma's avatar oma schreef:

    Ha Suske,

    Na voldende gerstenat was de teambildingday een groot succes.
    Ne dan de sport, daar laat men het pintje wel staan tijdens de training. oma

    ot, de boel bij weblog ligt nog plat.
    http://www.wir-3.com/

    Like

  7. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    teambuilding kan heel leuk zijn.

    Like

  8. renesmurf's avatar renesmurf schreef:

    Ik heb altijd een hekel aan teambuilding.
    Verplicht dingen doen terwijl ik alleen maar wil werken.

    Like

  9. Dominic's avatar Dominic schreef:

    Jullie hebben er wel een prachtdag voor uitgekozen! Skol suske!
    Fijn weekend,
    groetjes

    Like

  10. Juno's avatar ladyj81 schreef:

    Je hebt mazzel gehad met het weer zeg 😀 Een heel fijn weekend!

    Like

  11. willy's avatar willy schreef:

    er was duidelijk genoeg leven in de brouwerij…

    groeten !

    Like

  12. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Haha, dat gaat helemaal goed komen.
    Veel plezier en een fijn weekend.

    Like

  13. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Aan het weer zal het vandaag niet liggen, geniet ervan!

    Like

  14. ollie's avatar ollie schreef:

    Aan teambuilding doen het we met de preutestampers anders heu … ge weet wel…

    Like

  15. Chantal's avatar Chantal schreef:

    built away then Suske

    Like

  16. karel's avatar karel schreef:

    mogge Suske
    nu dat was een goede teambuilding , pintje toe
    wens je een fijn druk weekend

    Like

  17. madddox's avatar madddox schreef:

    geniet van het builden en de karate,
    leuk weekend, Sus!

    Like

  18. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Aha, dat wordt dus flink aanpoten dit weekend

    Like

  19. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    geniet van je teambuilding, zo’n biertje ergens gaan proeven is wel lekker, zeker brugse zot

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.