Gerda zal deze week geen matrassen kunnen komen keren.
Web-log.NL zit hier achter.
Haar blog en die van vele anderen zijn niet online.
Dus moet iemand anders het doen.
Wie zich geroepen voelt laat het horen
of schrijft dit in een reactie hieronder.
Vanaf volgende week zal nonkel Juul deze taak uitvoeren.
Al dan niet met behulp van zijn tweeloop.
Hij is net terug van een bezoek aan zijn zuster in Canada en moet nog één en ander regelen met zijn vrouw.
Die blijkt iets verdachts gevonden te hebben onder zijn matras.
In afwachting kunnen jullie naar een filmpje kijken van mijn bezoek aan Bellewaerde.
Opgepast ! Het filmpje heeft een onverwacht einde !
NIET voor gevoelige kijkers dus !!
prettige dag verder.


een fijne donderdag
LikeLike
tja, die weblog begint inderdaad verdacht lang te duren….
LikeLike
Een weekje niet draaien kan best, en twee weken ook wel, maar daarna niet meer hoor, dan draaien we weer lustig mee.
LikeLike
Ik had zolang niet gewacht als ik je neefje was! 🙂
Ook blij dat ik niet met de matras moet sleuren!
groetjes
LikeLike
Toch maar even een tijdelijk weblog aangemaakt.
Duurt erg lang bij weblog.
op-weg-naar-morgen.blogspot.com
LikeLike
Ik had een hoop opties voor het einde van het filmpje maar dit was er niet 1 van 😉
LikeLike
Nou ik heb de matrassen niet alleen gekeerd ,maar ook gewisseld 😉
Groets Wil/Zizy
LikeLike
Horah driewerf hoera , voor de storing op web-log , nu moet Ollie niet met zijn martras sleuren !:-)
LikeLike
niet te geloven dat die web-log.nl loggers nog niet overgeschakeld zijn naar iets anders…
Groetjes!
LikeLike
wel een spannend einde Suske….
ben ten zeerste benieuwd wat nonkel Juul te vertellen heeft…
groeten !
LikeLike
Duurt wel he, met die weblog.
Dan maar volgende week de matrassen.
O enne die film heb ik maar niet gekeken…
LikeLike
grappig zeg:)
Ja ik mis Gerda ook zeg
Dit een filmpje met ocean drum http://youtu.be/Ek-ZHVvfIZQ
LikeLike
ik vind dat de host wel erg lang bezig is…
LikeLike
Die matrassen komen wel goed volgens mij. En anders blijven ze maar een weekje liggen
LikeLike
ja vooral het einde was verrassend :o)
en die matrassen, tja ne keer nie draaien is niet erg zeker?
LikeLike
Sommige dingen moet je doen voordat je in een attractie klimt…
LikeLike
Ik sla een rondje over, heb het iets te druk at the moment om bij iedereen de matrassen te gaan keren.
Misschien volgende week? 😉
LikeLike
Als ze de beloften na gaan komen, dan komt weblog vandaag weer in de lucht..!!
Ik ben benieuwd…
Fijne dag vandaag.
LikeLike
ik heb iets gelezen dat die weblog nl er mee stopt , of het ook klopt geen idee , hopelijk indien zo krijgt men de kans om hun blog mee over te nemen zoals wij van space naar hier
dus je hebt flink aan het feesten geweest in het pretpark
ja met kinderen is het bijna een must
ik zelf zal er niet te vinden zijn
ik was vandaag aan de kust
en nu ga ik ten rust
LikeLike
Marrassen, daar heb ik geen verstand van, ik slaap hier namelijk op de betonnen vloer;-)) En weblog zie ik voorlopig nog niet online, want dat had gisteren al zullen gebeuren…….
Leuk filmpje, maar waarom wil men, voor veel geld, zo graag door elkaar gehusselt worden?
LikeLike
Wow wat heb jij veel sitejes zeg…
Niks meer gezien dus zal wel opgelost zijn.
En een zeer verrassend einde whahahaha
groetjes
LikeLike
Weblog zou ook opgeheven worden…
LikeLike