Its just one of those days
When you don’t wanna wake up
Everything is fucked
Everybody sux
Zo voel ik me een beetje vandaag.
Met mij zelf gaat alles redelijk.
Mijn ogen zijn op het einde van de dag wel zo goed als versleten, maar vergeleken bij gisteren gaat het weer al heel wat beter.
Dus nog wat op mijn tanden bijten.
Met bepaalde mensen uit mijn naaste omgeving gaat het wat minder.
Het rommelt in het huishouden
en daar wil ik het voorlopig bij laten
het is hun leven en daar moei ik me verder niet mee.
Het rommelde ook in de USA
Een collega van mij gaat volgende week op reis naar daar
en raad wat ?
Daar waar het rommelde gaan ze heen.
Hopelijk gaat alles door zoals gepland.
Waar het zo te zien ook rommelt is web-log.NL of weblog.nl
vanavond kan ik geen spoor meer van hun blogs terugvinden
links werken niet en via google raak ik er ook niet.
De verandering daar is duidelijk nog niet op punt.
Zelf ben ik ook niet veel op de andere blogs geweest
wegens te druk
wegens geen tijd
wegens vermoeide ogen
wegens…….
……just one of those days !
Of ligt dit aan het feit dat 2012 dichter en dichterbij komt ?
Om het even wat of hoe :
nog een prettige dag verder !

Je hebt zo van die dagen suske, maar die zijn ook vlug voorbij! 🙂
Het gaat precies niet van een leien dakje bij weblog!
groetjes
LikeLike
alles gaat altijd maar door, met of zonder onze aanwezigheid.
Zo gaan die dingen, soms goed soms minder goed, maar het gaat altijd door.
LikeLike
Ja ik voel me eigenlijk preciés eender , #*#~^*# weblog , ligt er al twee dagen uit en er is niets te zeggen over hoelang nog en wát we dan aantreffen ! Er gebeurd wel iéts want je komt ondertussen op een testsite uit als Rietepietz aanklikt …..zucht
En bij jou rommelt het dus ook al in huis , das niét zo mooi ! Sterkte !
LikeLike
Het rommelt overal wel eens. Veel dingen komen ook wel weer goed. 2012 gaan we gewoon overleven, daar ben ik niet bang voor 🙂
Weblog heeft wat problemen inderdaad. Het is een groot proces, zoveel weblogs overzetten. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
LikeLike
Even een stapje naar buiten… een de zon op je bolletje laten schijnen en dan komt het al een stuk beter binnen.
Love As always
Di Mario
LikeLike
rustig in blogland, bij het uitvallen van weblog…
en laat het maar overwaaien Suske !
LikeLike
er zijn van die dage…
LikeLike
Wel rustig als je niet op web-log.nl kunt gaan lezen nietwaar!?:-(
LikeLike
Soms heb je van die dagen..
die moeten maar gewoon zo snel mogelijk om en hopen dat morgen een iets andere dag wordt,
groetjes,
LikeLike
Als het rommelt in je huishouden moet je er wat aan doen. Eender wat. GHEt beïnvloed zo een paar levens als het aan blijft rommelen.
Limp Bizkit is een goeie band,. Helaas hebben ze maar paar succesjes gehad met covers..
LikeLike
weblog werkt inderdaad niet, maar dat was aangekondigt.
en dat het rommelt bij jou…..er zijn hopelijk oplossingen, want zoiets los je best vlug op
LikeLike
die logs van web-log.nl blijken nog steeds offline, maar dat komt vast wel goed.
En maak je verder niet al te druk hé, Suske.
LikeLike
Doe maar lekker kalm aan en pas goed op jezelf.
Dat is het aller belangrijkste.
Fijne dag vandaag.
LikeLike
Dus ik hoef geen zorgen te maken?
LikeLike
Je hebt van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijven…
LikeLike
Nu ik kwam hierbij uit…
http://helpdesk.web-log.nl/entries/20389946-wij-zijn-aan-het-migreren
gelukkig heb ik mijn weblog verwijderd whahaha…
En och morgen weer een nieuwe dag…trusten
LikeLike
haha ik ga mee met ollie
laat de shit de shit
en geniet het leven zo het komt
jij een mindere dag
ik een prachtige dag
en wie weet moorgen andersom
kop op
onee dat slaapt slecht
kopopkussen
en slapen
trstn
LikeLike
Oei Suske toch ! Jongen , heb met je te maken ! Drink nog een goeie en soms iets te goei , kruip in je bed en morgen wordt het beter! Het gvrdomse strontweer zit er ook tussen ! Open voor je gaat slapen je venster en roep “Never mind the bollocks” ge gaat je veel beter voelen ! Het wordt echt tijd om er ene te gaan drinken hé Suske !
LikeLike
Ow dat klinkt niet al te best….. doe rustig aan en denk vooral aan jezelf. Op het moment dat je je zo voelt is het prima even egoïstisch te zijn. En 2012….. I dont believe in that shit!
LikeLike