Na de storm, regen en ander zomers weer zijn onze matrassen dringend aan vervanging toe.
Daarom zal ik weer eens jullie matrassen niet keren, maar wel een nieuw exemplaar aan huis laten bezorgen.
Ikzelf heb reeds mijn keus gemaakt en de bijpassende dekens ook.
Vanaf nu zullen we er ten huize Suske lekker warm bijliggen.
Volgende week komt Nonkel Juul terug van zijn bewogen bezoek aan zijn zus in Canada. Wat voor bok hij daar geschoten heeft met zijn tweeloop zullen we dra te weten komen.
Vanaf september neemt hij mijn plaats in als grote leider van mijn Matrassen Actie Team.
Succes verzekerd.
Prettige dag verder lieve mensen !



die dekens zien er in elk geval cool uit!
LikeLike
Ik dacht dat je ook dekbedden had gekocht….. waarom lig je dan gewoon naakt op bed zonder je toe te dekken 😉
LikeLike
gaat er zo wel gewisseld worden, ik heb mijn twijfels hoor
LikeLike
matrassen, lakens, alles nieuw….das genieten!
LikeLike
Ik vraag me af of er bedlakens voor onze maten zijn ? 🙂
LikeLike
lijkt me toch redelijk frisjes tijdens de winter!
LikeLike
Veel plezier met de nieuwe matrassen! Verse lakens erop en genieten maar!
LikeLike
Zo brengen ze alles op St Maarten. Met een vriendelijk gezicht. Dat wel.
LikeLike
Volgens mij heb ik de verkeerde bestelling geplaatst. Ik had te weinig matrassen die hier werden afgeleverd.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Zou niks voor mij zijn suske, ik kan de slaap viet vatten op mijn rug! 🙂
Slaap ze!
groetjes
LikeLike
Niet de verkeerde pakken he 😀 als je er niet inkomt ben je met je deken bezig 😛
LikeLike
Veel te verbergen heeft die niet…
LikeLike
misschien moet ik zo een koopje dan lig niet meer alleen
veel plezier nog deze avond
LikeLike
Whaha, géén gezicht, die dekbedhoezen. Echt heel erg. Ik zie me al liggen met Vlam 😉
LikeLike
je herinnnert er ons schaamteloos (?) aan dat we onze matras moeten keren
LikeLike
ik ken deze al jaren
zijn van de ikea vandaan
zie hier want er is zoveel keus
http://www.karelshobby.com/PPS/IKEA_dekbed.pps
mzl
LikeLike
zonder matras ligt een bed helemaal waardeloos, welterusten dus!
LikeLike
Ja dat kan ook , een nieuwe in plaats van keren.
Als het maar lekker ligt, toch.
Slaap lekker straks..!!
LikeLike
Zo kan je niet eens meer wisselen van plaats…..maar allee, dat doen wij toch al nooiit.
Slaap lekker vannacht Suske.
Gr. J@n.
LikeLike