Zoals je kan zien op deze cartoon
zo ontwaak ik iedere morgen
niet met de krant natuurlijk
maar wel met een poes naast mij
en een poes bovenop mij.
En dan maar verwonderd zijn dat ik nooit op tijd ben om je matras te keren.
Mijn eigen matras keren is niet zo moeilijk
want ik ben zelf een matras
althans volgens de poezen hier.
Alleen Rakker doet niet mee,
die zit op de vensterbank me aan te staren
totdat hij ziet dat ik wakker geworden ben
dan komt hij aan mijn oren krijsen
want hij heeft honger en wilt NU zijn eten !
Fijne woensdag iedereen !


Het énige beest dat ik in de slaapkamer toelaat is Henk 😉
Maar poezen zijn inderdaad gezelligheidsdieren en die zullen als ze de kans krijgen altijd je slaapkamer opzoeken 😉
LikeLike
Hier geen katten in de slaapkamer. Die hebben hun eigen plek.
LikeLike
jij blij dat de katten bij jou rustiger zijn als die van mij in het filmpje haha
welterusten
LikeLike
Zalig om te ontwaken met een hongerige poes in de buurt suske! 🙂
groetjes
LikeLike
Ik word meestal wakker omdat mijn dochter op me komt liggen op een ochtendknuffel te geven.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Bij ons alleen pruimen op bed, geen poezen… die verharen mij te veel.
LikeLike
*smile* en dat is in mijn optiek het fijnste gevoel wat er is; een klein knorrend pluizebolletje op je buik 😀
LikeLike
tja ….dan toch liever de poes erbij en een keertje minder draaien
LikeLike
Je hebt gelezen dat ik het anders wil hihi
LikeLike
Prachtig toch, die poezen!
Als ze er niet meer zijn mis je ze erg en dan mogen ze best wel eens lastig zijn.
LikeLike
ik ben een echt poezenmens
LikeLike
Zo wil ik ook ontwaken
LikeLike
Voor zuster_klivia en alle anderen die een kat willen: We hebben nog 5 kittens in de aanbieding!
LikeLike
Wat zijn poezen toch heerlijke, eigenwijze beesten!
LikeLike
Haha, hier al idem dito met de katten. En de kleinste krijst het hardste om zijn voer…
LikeLike
ja die katten weten wat
etene en slapen of andersom
LikeLike
wat een heerlijke wekker heb jij:)
die weet echt wanneer het tijd is
LikeLike
Sinds kort mogen ze hier ook op de slaapkamer, maar als ik wakker wordt zijn ze altijd weg, ik snurk te hard denk ik.
LikeLike
Hihi, ik krijg zo’n déjà-vue: zo wordt mijn lefla elke morgen ook wakker, niet alleen op woensdag. Dus ik begrijp je volkomen Suskelief, op die manier komt het er inderdaad niet van de matrassen te keren! Zéker niet als je zelf de matras bent en het krijsen van Rakker niet te harden is! *wink, big smile*
Leuk dat je, ondanks al je problemen, toch weer méé speelde!
En ik hoop zo voor jou dat al die problemen snel de deur uit zijn, dat verdién je!
LikeLike
Dat is wel lekker tegen koude voeten , denk ik.
Krantje ondertussen ook al gehad?
Fijne dag.
LikeLike
hier ligt de kat ook altijd zo bij de zoon, ik zal hem dan eens draaien :o)
LikeLike
Oeh. Poezen. Die zou ik ooit wel weer eens willen hebben 🙂 Maar dan niet in bed. Gewoon, op de bank, op schoot.
LikeLike
oolie krijgt wat van die matrassen !
LikeLike