In de frituur

op algemene aavraag
ttz op aanvaag van Frank 103
post ik hierbij enkele foto’s van een frituur
beter gezegd
de frituur waar ik wel eens ga eten
of frieten en nog een en ander meeneem naar huis.
En om heel correct te zijn :
er wordt sedert kort aan huis besteld.
kort samengevat :
deze frituur maakt voor een groot stuk deel uit van ons leven.
Vergat ik er nog bij te vermelden dat de naam van deze frituur
“frituur sterrebos” heet
dit omdat het vlakbij het sterrebos gelegen is.
logisch dus ?

Hierboven hebben we een foto van het overdekte terras.
Op dat ogenblik was er een BBQ door Benny van de frituur ingericht.

De man die hier bedient is Benny van het frietkot himself.

Ook klusjesman is een regelmatig bezoeker van dit “kot”
Naast hem zie je zijn dochtertje.
Volgende week vrijdag is het haar vejaardag
dit terzijde.

Eva zit geduldig op haar bestelling te wachten.

Zo heb je een zicht op een plaats waar ik regelmatig vertoef.
voor een hapje en een drankje
en wat oeverloos gezwets op tijd en stond.

met andere woorden een plaats waar ik me “so happy” voel.
smakelijk eten gewenst.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in humor, roeselare. Bookmark de permalink .

30 Responses to In de frituur

  1. Pingback: geen flauw idee… « Madddox's Blog

  2. Hugo's avatar Billy schreef:

    toevallig heb ik afgelopen vrijdag één van de zowat twee keer dat we frietjes eten uit de frituur, frietjes gegeten… 😉

    Like

  3. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Blijven doen natuurlijk als je het lekker vindt .Wij eten nooit “in de frituur” maar een heel enkle keer pakken we wél eens een zakje patatten als we onderweg honger krijgen er er is een “Bram” in de buurt .De meeste andere patat vind ik niet lekker !

    Like

  4. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    mogge Suske
    ja je zou je zelf het leplazeurs schrikken
    ik heb niet goed kunnen zien of het vies was en ook niet geroken
    ik pak nog een pint en ga slapen
    trstn

    Like

  5. oma's avatar oma schreef:

    Ha Suske,

    Een nette zaak zeggen wij dan tegen de frituur.
    Is toch iets anders dan in Holland daar is een snackbar alleen voor friet en snacks.
    Maar begrijp dat je daar heerlijk op je plaats bent.
    hier is het zaterdag avond friet. oma

    Like

  6. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    Geweldig verslagje en de frituur ziet er goed uit! Wij eten met enige regelmaat patat, het is natuurlijk een aardappelproduct en aardappels zijn toch heel gezond?

    Like

  7. klaproos's avatar klaproos schreef:

    da’s geweldig suske,
    als je maar happy bent, waar dat is maakt niet uit hé,

    * frietje met bestel*

    Like

  8. Juno's avatar ladyj81 schreef:

    Ik kwam hier via via terecht en weet je wat ik nou zo leuk vind? Dat je juist een snackbar (sorry nederlands) uitkiest om foto’s te maken. Ik ben dol op fotografie en dit laat mooi dagelijks leven zien, erg gaaf!

    Like

  9. ANNY's avatar ANNY schreef:

    Dag suske, dat ziet er best een gezellig plekje uit…Daar zou ik kunnen genieten sé…Voor mij ook geen dure restaurants….Gezellig rustig op het gemakske lekkere frietjes kunnen eten, da’s genoeg voor mij. Ik wens je een fijne zondag toe…en smakelijk hoor….Lieve grtjs. van anny

    Like

  10. Fokkio's avatar Fokkio schreef:

    De meeste snackbars bij ons zien er een stuk ongezelliger uit.
    Ik hoop dat het goed komt met je ogen trouwens, dat is wel vervelend.

    Like

  11. Zon-nebloem's avatar Zon-nebloem schreef:

    is die friet nog niet op? 😉

    Like

  12. pleeboy's avatar pleeboy schreef:

    vandaag ook nog gehad hier bij het frietje want zo heet die snackbar hier
    maar daar zit je wel vrolijker op je eten te wachten:-)

    Like

  13. Dominic's avatar Dominic schreef:

    Ik kan er ook niet aan weerstaan, de lekkere frietjes, spijtig dat ik altijd zover moet rijden voor iets deftigs! Hier in de buurt zijn ze niet te freten!
    groetjes

    Like

  14. renesmurf's avatar renesmurf schreef:

    Wij frituren zelf, elke zaterdag.
    En dan heb ik wel weer genoeg patat gehad ook!

    Like

  15. merel's avatar merel schreef:

    zo heel af en toe zijn het bij ons ook een frietjes van de frituur

    Like

  16. sloeber's avatar sloeber schreef:

    FRIETJE LEKKER ,iedee voor straks

    Like

  17. madddox's avatar madddox schreef:

    dag suske,
    geef mij ook maar de frituur, zoveel liever dan al die sterren en zo waar je meestal met honger en platzak buitenkomt….
    i just lov’ it!!!!!

    Like

  18. yvonne's avatar yvonne schreef:

    Vind frieten toch al zo lekker, en deed nu een moord voor Belgische frieten!

    fijn weekend,
    yvonne

    Like

  19. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ha je favoriete eetplekkie ???
    Kan me wel wat lekkerders voorstellen…
    Vandaag uitgenodigd bij dochter voor etentje en hopelijk niet van de frietkot
    Fijn weekend…en smaken verschillen whahahaha

    Like

  20. willy's avatar willy schreef:

    daar krijg ik goesting van…

    prettig weekend !

    Like

  21. antony's avatar antony schreef:

    wat mooi zeg echt heerlijk vast gelegde vindt ik echte heerlijk foto,s
    fijn wekend gewenst
    groetjes antony

    Like

  22. zuster_klivia's avatar zuster_klivia schreef:

    Af en toe een frietje is heerlijk. Meestal halen we dat. En dan eigenlijk alleen na het paardrijden, omdat het dan vaak te laat is om nog te koken. Pure gemakszucht dus.

    Favoriet? Frietje speciaal, vlammetjes of een frikandel.

    Like

  23. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ook ik haal wel eens een patatje en een kroketje maar neem dat mee naar huis
    het stekkie daar van je kan best gezellig zij als ik het zo bekijk
    geniet er maar van , maar niet te vaak

    Like

  24. Haar van Wordpress's avatar Haar van Wordpress schreef:

    Ooit woonde ik tegenover een snackbar, zoals wij Nederlanders een frituur noemen. Het was heel verleidelijk om ‘even’ een frietje oid te halen. Nu woon ik op een soort van voedselplein, en is de keuze veel rijker en halen we vaker Vietnamees dan friet. Friet is weer een echte traktatie geworden. Het ziet er wel gezellig uit Suske, een plek om bekenden te ontmoeten.

    Like

  25. Marjolijn's avatar Marjolijn schreef:

    Oh af en toe een patatje…lekker hoor!!
    Ik heb een vriendin die ze heel lekker kan maken, en daar mag ik dan aanschuiven…ook goed geregeld.
    Fijn weekend.

    Like

  26. Zon-nebloem's avatar Zon-nebloem schreef:

    dat is goed want lekkere friet hebben ze niet overal, maar op een vast stekje moet het goed zijn…(ps; ik hoop dat je tanden niet kapot waren van tegen de muur te spuwen? :o)

    Like

  27. PACO SCHILDER's avatar PACO PAINTER schreef:

    Wij hebben alleen Mc Shit en daar wil niemand zelfs maar dood worden gevonden

    Like

  28. Chantal's avatar Chantal schreef:

    Ik heb al JAREN geen frites meer gegeten… en mis het ook niet echt hoor

    Like

  29. Redstar's avatar Redstar schreef:

    Ik ga nooit naar een frituur. Veel te vet en zo..
    Op die onderste foto kijk je anders best wel sip en erg moe..

    Like

  30. Di Mario's avatar Di Mario schreef:

    Wij gaan eigenlijk maar één keer maand naar de frituur. Maar dat is ook een regelmaat.

    Love As always
    Di Mario

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.