Vanaf deze week komt het matrassen draaien weer onder leiding van ons aller Gerda.
tis te zeggen zij beveelt en wij draaien.
Daarom wordt het Matrassen Aktie Plan nog niet helemaal onder de mat geveegd.
Alles heeft zijn goede kanten he ?
Dus ook het M.A.P. voor het matrassen draaien.
Eén van de regels van het M.A.P. is bv : “kijken of de kust veilig is”.
Dus eerst kijken als de kust veilig is vooraleer een huis binnen te stormen om er de matras te keren.
Je weet maar nooit…..
prettige woensdag verder !!!
en beloofd,
morgen zijn we ne keer serieus.




volgens mij doet hij het met 2 blondjes:-)
LikeLike
Mijn vrouw is al slapen, het zal voor nen andere keer zijn suske!
Die domme blondjes zijn toch nie te doen hé, maar ze weten wel exact hoever ze van de kust wonen! groetjes
LikeLike
ja, we draaien weer eens om!
Helaas morgenochtend niet, vanwege dat het geen hemelvaart is.
LikeLike
matras keren kan soms heel verfrissend zijn, voor beiden geldt dan als het ware terug naar de kust.
LikeLike
ben benieuwd voor morgen
LikeLike
Ik was vandaag nog aan de kust en volgens mij was het er veilig 😉
De matras keren moet maar even wachten ,komt me niet goed uit vandaag !
Waarom zou je serieus moeten zijn…. ik mag dit soort onzin wel hoor !
LikeLike
Ik woon aan de kust en hij is veilig 😉
LikeLike
Hahaha wel grappig dat filmpje.
Ik bedenk me ineens dat ik ook de matrassen moet omdraaien..
LikeLike
Dat bellen dat is oud hoor! Tegenwoordig gaat dat per twitter!
Hop met dat matras…..
LikeLike
Suske, je bent een schat om jouw M.A.P. weer aan het werk te zetten! En met onze Cleese als lichtend voorbeeld (hoewel, ligt die op een matras? Hhihi) kan mijn dag niet meer stuk! Merciekes om weer mee te spelen én de fijne reactie bij mij én de virtuele koffie die me hier zo gul aangeboden wordt!
Midden in de nacht wordt een koppeltje uit de slaap gebeld, het domme blonje neemt op:
“Ja hàllo” zegt ze na een tijdje ” hoe kan ik dàt nu weten, dat is hier zeker 100 km vandaan, dàt zie ik van hier uit niet hoor!” en ze legt de hoorn op.
Waarna haar man vraagt: “Wie was dat, en waar ging het over dan?”
Antwoord: “Zo’n domme man toch, die vroeg me of de kust veilig is aiaiai”.
*wink, big smile*
LikeLike
ja, even bellen….
je weet maar nooit….
groeten !
LikeLike
Boven is alles rustig, ik ben alleen thuis, dus de kust is veilig en ik kan hier ook aan de slag 🙂
Fijne dag Suske!
LikeLike
Ga zo meteen hier in huis de matrassen draaien, en als anderen ze gedraaid willen hebben doe ze dat maar lekker zelf!
fijne woensdag Suske,
yvonne
LikeLike
Zo te horen was de kust niet veilig…
LikeLike
300 km vanhier dus Gerda is een waalse , toch hihi spreekt ze goed vlaams
fijne dag
LikeLike
Tja, alweer Woensdag, wat gaat de week snel zeg!
LikeLike
ik ben juist bij haar langs geweest, en ja ze doet er ons inderdaad weer aan herinneren
LikeLike
Gerda is back in town and ruling!
LikeLike
Zet hem op
LikeLike
Zo de dag mag weer beginnen. Geniet ervan.
Love As always
Di Mario
LikeLike
Mooie keerdag vandaag…!!
LikeLike
Ah, heerlijk…. alweer over de helft. Ik ga vandaag nog een uurtje of 8 werken, morgen 4 en dan een lang weekend vrij… hoezee!
LikeLike