Het is weer de periode van kermissen en braderijen.
Vandaag is het Krottegemkermis
Een kermis die jaren geleden opgedoekt werd, maar nu terug verrezen is.
Dan maar met Eva er eens naartoe geweest.
Gokje wagen om dan met veel te duur betaalde prullen naar buiten te komen.
Just for the fun, begrijpt ge ?
De stevigheid van het schietkraam moest natuurlijk ook eens getest worden.
De boksauto’s werden uit veiligheidsoverwegen maar overgeslagen.
Gezien het feit dat we vroeg in de namiddag op de kermis aanwezig waren hadden we veel plaats ter onzer beschikking. Jammer genoeg wel in een felle zon, maar dit mocht de pret niet drukken, natuurlijk.
Tot slot onze nieuwste aanwinst na het bezoek aan de kermis.
Is het geen schatje ?
Deze kermis staat er nog tot zondagavond.
Dus wie weet keren we nog eens terug.
Anders moeten we wachten tot de kermis in de stationsbuurt en da’s pas tijdens het pinksterweekend.
Snappie ?









ik heb de affiches zien hangen, Suske
Ook al weet ik nie echt waar Krottegem juist gelegen is in Roeselare
Kermis is altijd een beetje feest hé, goed dat er mensen zijn die dat in ere willen houden
LikeLike
Mooie kermisbeelden, kan mij niet meer inbeelden wanneer ik nog op een kermis ben geweest, zolang is het al geleden!
groetjes
LikeLike
Goeie avond suske, Je moet wel vroeg geweest zijn zo te zien, mmar er was mischien een reden voor om een mooi plaatsje op het terrasje te hebben…Ja die kermis, ik moet hier met niemand gaan, maar toch ben ik bezeten om eens langs te gaan, en de grijpertjes eer aan te doen…. een fijne aangename avond verder. Lieve grtjs. van anny
LikeLike
altijd leuk zo’n kermis, maar die botsauto’s overslaan, dat is hachelijk hoor!
LikeLike
Ik loop altijd met een grote boog om kermissen heen maar ja , als je nog jonge kinderen hebt gaat dat natuurlijk niet lukken 😉
Veel plezier ……
LikeLike
Een echte, dorpse kermis, zoals hij hier in het dorp ook gevierd wordt, en eigenlijk zijn dat de gezelligste, weet je dat?!
Geniet van het mooie weekend,
yvonne
LikeLike
ze hebben het daar echt wel getroffen met het weer. En fijn dat zo’n kermis terug levend wordt, het heeft toch iets speciaals
LikeLike
Dat beest houdt zich in ieder geval rustig…
LikeLike
toch wel gezellig suske om zo eens naar de kermis te gaan en jawel hé, met prullen kom je toch altijd thuis:-)
zo werkt dat 🙂
LikeLike
mogge Suske , ik was jaen niet op een kermis tot ik eens uit logeren was en in het dorp daar weer eens ouderwets er van genoten heb
ja er is een goede sfeer atijd
nu ik zal aan de koffie
fijne dag
LikeLike
Speelden daar ook weer die niet uit te roeien Peruaanse EL CONDOR PASSSA fluitende dwarsfluitterroristen?
LikeLike
en plezier hebben is fijn – en dan nog een heerlijk zonnetje.
Ja he alles kost geld dus doe waar je zin in hebt:)
LikeLike
Ik ben gek op kermis. Altijd wel een gezellige sfeer, en voor iedereen is er wel wat leuks te doen.
LikeLike
lekker terrasje pakken, doe ik ook graag, en dan een heerlijke Latte
LikeLike
kermis is altijd plezant, en het meest hou ik dan van de smoutebollen
LikeLike
zag er gezellig uit, en ja , je zal nog eens terug moeten om een gezelschap voor die nen oranjen te zoeken toch? have fun!
LikeLike
Hier ook pas begin september de kermis, maar ze zien me er nooit.
Fijne dag vandaag Suske..!!
LikeLike
Ik mag nooit schieten met mijn eigen wapen op de kermis. Rotzakken.
LikeLike
Bij ons is het pas eind September kermis, dus……
Gr. J@n.
LikeLike