Ja beste mensen
om onze matrassen te keren zullen we het deze week zonder Gerda moeten doen.
Zij is nog aan het bekomen van een niet zo leuke ingreep
alsof er leuke ingrepen zouden bestaan
dit terzake.
Daarom zullen we zelf de handen uit de mouwen moeten halen om haar taak tot een goed einde te brengen.
Hiervoor heb ik een nieuw initiatief in het leven geroepen :
het Matrassen Actie Plan, ofte het M.A.P.
Dit ter bevordering van het keren van de matrassen
ook bij de minder bedeelde gezinnen in deze nederlanden.
Je hoeft alleen de nodige papieren in te vullen om hiervoor subsidie te bekomen.
Ook een foto van het keren van je matras is een must.
Stuur dit bericht door naar uw medebloggers, facebookvrienden en andere twitteraars.
En niet vergeten de nodige papieren en foto svp !!!!
EEN FOTO VOOR HET “MATRAS ACTIE PLAN” !
DIT IS ER ENE VOOR HET “MEST ACTIE PLAN” GODVERDOMME !


Ik keer de matrassen niet op woensdag ,jammer dus ik kan niet meedoen 😉
LikeLike
Ha Suske,
In de Nederlanden krijg je al snel een subsidie, zoals het goed onderbouwd is ook voor een scheet. oma
LikeLike
Sorry voor dit plakbriefje, ik wou je alleeen even laten weten dat ik weer thuis ben en je lieve, warme wensen méér dan apprecieer! Volgende keer dat ik hier langs kom mag je beslist een iets persoonlijker reactie van mij verwachten hoor! Dikke knuffel, gerdaYD
OT: schitterend hoe jij de fakkel op woensdag liet branden Suske!
LikeLike
Matrassen omdraaien? Is dat zoiets als je onderbroek binnenste buiten keren dan? 🙂
LikeLike
Een strontjob, suske en ook nie goe voor uwe rug hé!
groetjes
LikeLike
er zit een akelige reuk aan deze actie!
LikeLike
een grappige associatie Suske !
LikeLike
Haha, dat lijkt meer op een ontplofte matras…
LikeLike
Pas maar op met die mest, daar zitten die darmbacteriën in, die EHEC, waar ze iedereen zo bang mee aan het maken zijn dat ze zelfs geen komkommers meer eten.
LikeLike
Laten we de handen uit de mouwen steken en Gerda’s matras even flippen…
LikeLike
Mest keren doe ik al helemaal niet op mijn vrije dag 😉
LikeLike
lijkt mij ook prettiger zitten
LikeLike
Gerda zal trots op je zijn.
Fijne dag vandaag en lekker keren hé.
LikeLike
ik kan je niet helpen Suske
je mag het helemaal alleen doen
en die mest kan je behalve keren ook strooien , uit over je tuintje
wens je suc6 ermee en een fijne dag
LikeLike
dat moet ook gekeerd worden :o)
Gerda zal blij zijn met je ode aan haar!
LikeLike
ha, ik dacht dat het een foto van een opengescheurde matras was…
LikeLike
Suske je hebt een groot hart ! Als Ollie je eens ziet zal hij eens rechtuit zijn gedacht zeggen over die matrassen ! Dan gaat ge dan dadelijk iets meemaken , met nadruk op ‘lijk’ 🙂
LikeLike
Ik doe niet mee aan doorstuurberichten en kettingmail 😉
Mijn matras keren we zelf wel om.
LikeLike
Gerda zal trots op je zijn –)
LikeLike
Voor alle zekerheid, doe ik het toch nog maar even zelf. No hard feelings Suske, maar ik heb weinig vertrouwen in jouw plan :S
LikeLike