De Dag des oordeels

Vergeet het einde van de wereld, zoals voorspeld door de Maya’s, in 2012. De Dag des oordeels komt veel vroeger. 21 mei om precies te zijn.

Harold Camping is een religieus figuur en radioman uit Californië, die het einde van de wereld op 21 mei van dit jaar voorspelt.
Morgen is het dus zover !!!!

Wat kunnen we nog vlug doen in die weinige uren die ons nog resten ?
– nog eens goed van bil gaan met partner
– of ook nog eens goed uitleven met de eerste de de beste voorbijganger
– ons lazarus drinken
– uw baas eens goed op zijn bakkes geven
…….

vul zelf maar aan als je nog leuke tips hebt die je vandaag nog kunt uitvoeren.

Leef deze dag dus alsof het de laatste dag van uw leven is
wat het dus ook wel zal zijn.
Want morgen ontploft hier dit zootje.

Geniet er in ieder geval van
zolang de voorraad strekt

en dan gaat het licht hier voorgoed uit.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met , , . Maak de permalink favoriet.

29 Responses to De Dag des oordeels

  1. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ik heb net nog een film geplaatst over een nieuwe dag
    de 1ste dag van het weekend wel ik vrij ben
    ben weg voor de rest van de dag
    doei

    Like

  2. pleeboy's avatar pleeboy schreef:

    hetzelfde als wat ik elke zaterdag doe
    mn uitleven als een beest:-)

    Like

  3. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    we gaan het zien!

    Like

  4. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ja wat valt er voor mij nu nog te zeggen
    dat ik alles aan mijn laars lap
    ff wat boodschapjes in huis haal
    en dan lekker ga fietsen
    en zondag wat HH en wandelen of fietsen afhankelijk van
    het weer niet van die flauwe kul
    lang leve lou de palingboer

    Like

  5. Di Mario's avatar Di Mario schreef:

    Ik zeg alleen maar…. tot morgen.

    Love As Always
    Di Mario

    Like

  6. oma's avatar oma schreef:

    Ha Suske,

    Zet zo en zo de show online, ga een boom planten en verlang naar de zondag.

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show, je kunt vandaag al luisteren.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog.
    Of op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

    Like

  7. Dominic's avatar Dominic schreef:

    Er heeft me ooit eens iemand gevraagd, Dominic wat ga jij doen als je nog 3 minuten te leven hebt? Een zacht eitje koken! 🙂
    Tot morgen suske, of tot nooit niemeer!
    groetjes

    Like

  8. sloeber's avatar sloeber schreef:

    veel de laat dat ik voorbij anders zou mijn mijn achterste gezien hebben ……maar ik zie wel wat morgen brengt

    Like

  9. Renesmurf's avatar Renesmurf schreef:

    De wereld vergaat pas op 21 oktober, morgen worden eerst alle ongelovigen gezonvloed. Maar vooralsnog geloof ik er niet zo in, dus ik gedroeg me maar gewoon zoals ik me ook zou gedragen als de wereld wel zou vergaan.

    Like

  10. Pingback: the end… « Madddox's Blog

  11. antony's avatar antony schreef:

    mag morgen de laatste zijn geen probleem ik heb alles al gedaan wat ik wou doen in me leven
    gewoon dag op dag bekijken
    groetjes antony

    Like

  12. madddox's avatar madddox schreef:

    sus, heb je even gelinkt, hopelijk vind je’t niet erg.
    leuke laatste uren nog 🙂

    Like

  13. Appelvrouw's avatar Appelvrouw schreef:

    Mijn laatste dag is al geweest, en ik ben opgenomen in het paradijs.

    Like

  14. ANNY's avatar ANNY schreef:

    Dag suske, wat moet je ervan geloven!!!!Afwachten en zien hé!!!Natuurrampen kunnen ze toch nie voorspellen….Ewel dan geef ik je een afscheidsknuffel voor vandaag….Lieve grtjs. van anny

    Like

  15. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik leef iedere dag alsof het de laatste van mijn leven is…

    Like

  16. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Och ja, das waar ook, morgen is het afgelopen!
    Wat zal ik nou eens gaan doen………….?
    mwaaa, gewoon maar wat ik anders ook doe.
    Dus als ik je niet meer zie is het de laatste keer geweest Suske.
    Adios! Houdoe.
    Gr. J@n.

    Like

  17. klaproos's avatar klaproos schreef:

    we wachten het maar braaf af suske, het zal wel meevallen denk
    je ook niet 🙂

    fijn weekend gewenst

    Like

  18. moremoments's avatar -JC- schreef:

    Off topic: ik heb je gelinkt vandaag in een blog. Hope you don’t mind!

    Like

  19. Chantal's avatar Chantal schreef:

    ach, er wordt zoveel beweerd, ik geloof het allemaal niet zo

    Like

  20. moremoments's avatar -JC- schreef:

    Niets van gehoord, dus bij ons zal de wereld wel gewoon doordraaien.
    Maar de verleiding is wel groot om nog even flink los te gaan vandaag!

    Like

  21. madddox's avatar madddox schreef:

    lijkt me leuk! weer eens wat anders dan op zaterdag winkelen….

    Like

  22. zuster_klivia's avatar zuster_klivia schreef:

    Wat ik ga doen vandaag? Hetzelfde als alle vrijdagen. Heerlijk een paar uur alleen thuis vertoeven, boodschappen doen, beetje rommelen. Vanmiddag lekkere hapjes maken, een flesje of wat wijn opentrekken, gezellig samen eten en borrelen. En daarna hoop ik in slaap te vallen in de armen van Vlam.

    En ik zie wel of ik morgen wakker word of niet 😉

    Like

  23. yvonne's avatar yvonne schreef:

    heerlijk, dan hoef ik vandaag de hut niet te poetsen, geen boodschappen meer te halen! Ben al aan het genieten!!

    Like

  24. Redstar's avatar Redstar schreef:

    Ik ben niet zo voor die doemdenkers en onheilspellers. Ze moeten het zelf weten, maar ze leven ongegrond in angst en proberen volgelingen te krijgen voor hun gedoe.. Slechte zaak.
    Elke dag leven alsof het je laatste is daar doen we hier al aan.

    Like

  25. Evert's avatar Evert schreef:

    Grappig! We hadden vandaag hetzelfde onderwerp.

    Like

  26. Zon-nebloem's avatar Zon-nebloem schreef:

    zou ik dan nog wel gaan werken vanavond? Ik ga het toch maar niet riskeren….Ik wens je een heel aangename vrijdag.

    Like

  27. Ik steek nog een sigaartje op

    Like

  28. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Ik probeer elke dag te leven alsof het de laatste is suske, zeker nu. Want als je het leven op die manier bekijkt is alles véél intenser. Maar het gaat natuurlijk niet altijd, soms blijft het malen in je kopje en zie je het moois wat voorbijkomt niet meer…
    Ik wens je dus een superleuk weekend toe, ga er even bij zitten en kijk rustig om je heen naar al die schitterende dingen om je heen.

    Like

  29. Marjolijn's avatar Marjolijn schreef:

    Haha….eerst zien en dan geloven…!
    Ik wens je een fijn, warm, zonnig weekend.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.