Een vrouw had twee vrouwelijke papegaaien en deze schreeuwden de ganse dag door: ‘Wij zijn twee prostituees, wil je wat plezier met ons beleven?’
Op een dag was die vrouw over haar papegaaien en hun praatjes aan het vertellen tegen de priester.
Hij zei dat hij twee mannelijke papegaaien had die niets anders deden dan de hele dag Bijbels lezen.
De priester dacht dat zijn papegaaien misschien een goede invloed konden hebben op de twee vrouwelijke papegaaien.
Daarom plaatsten ze de vier papegaaien samen in een kooi.
De vrouwelijke papegaaien schreeuwden: ‘Wij zijn twee prostituees, wil je wat plezier met ons beleven?’
Waarop de ene mannelijke papegaai tegen de ander zegt: ‘Leg die Bijbel nu maar weg! We zijn eindelijk in de hemel belandt’.
GENIET VAN DEZE ZONDAG !!!!


Ha Suske,
Een papagaai is een mannetje, waarom heet het vrouwtje dan geen mamagaai? oma
LikeLike
die dooie papagaai was gewoon op?
LikeLike
Een hemels mopje suske, en een leuk filmke!
groetjes
LikeLike
hopelijk heb je een fijn zondag gehad,je log was weer zeer fijn om de lezen
LikeLike
En papegaaien praten alleen na wat ze veel horen!
LikeLike
tja, of the echte christenen die dag ook zo zien als op de comic…
LikeLike
hahahaha.. dat mopje… geweldig.
Love As always
Di Mario
LikeLike
Hahahaha, jij ook fijne zondag Suske!!
LikeLike
Geweldige dag, zondag!
Vrolijke groet
LikeLike
Zo begin ik graag mijn zondag
LikeLike
Waarom niet op de dag des Heren, dan hebben we er ruim de tijd voor..
LikeLike
Een lach op zondag is altijd fijn.
Deze mop blijft leuk natuurlijk.
LikeLike
Laat het een mooie zondag voor je worden.
Ik hoop dat de zon ook nog wat mee komt helpen.
LikeLike
Goeie moppen weer Suske en maar goed dat ik de ondertitels van het filmpje kan lezen, want Engels versta ik niet;-)
LikeLike
Nou weet ik waar al die papegaaien vandaan komen…
LikeLike
Heerlijk log suske, en bedankt voor Monty Python, die zijn en blijven voor mij nog altijd de pauzen van de heerlijkste staaltjes humor!
Lach jij nu ook je zondag in? Zondag die hoop ik voor jou schitterend mag wezen!
LikeLike
Goeie morgen suske, Deze steekt hier wel ver boven alles hé!!! En het kleur is nog zo schone, nog een jongeling zeker!!!! hahaha….Dat is al een goed begin van de zondag….Lieve grtjs. van anny
LikeLike
Altijd prachtig, monty python. Mooi begin van de zondag!
LikeLike