Nee, ik ga niet beweren dat de wereld perfect is, zoals de titel misschien suggereert.
Het is de naam van een spel dat Eva online speelt.
zeg maar, aan verslaafd is !
Eva heeft daarnaast ook nog een reden om zich gelukkig te voelen
Zondag laatst deed ze op haar school mee aan een zoektochtje doorheen het domein en de gebouwen.
Zij kon alles oplossen en ook raadde ze het aantal juiste antwoorden die zouden ingediend worden.
Met andere woorden :
zij heeft de fiets gewonnen !
proficiat voor Eva dus !!

Het matras draaien loopt momenteel niet van een leien dakje.
Ik moet terug gewoon worden aan het werkritme en het vroeger opstaan.
dus zal het wat langer duren vooraleer mijn matras gekeerd is
en ik iemand kan sturen voor jouw matras een beurt te geven.
Excuses voor het ongemak
en een prettige woensdag verder.




Wat leuk! Proficiat Eva en veel plezier met de fiets.
En ja ik ken het gevoel, ik keer mezelf ook vaak liever dan het matras 😉
LikeLike
niet verkeerd zo gratis vervoersmiddel
maar je leef je aardig uit met die speechable:-)
LikeLike
Dat is altijd mooi, iets winnen, gefeliciteerd!
Een verslaving is minder, das niet goed.
LikeLike
Ha Suske,
Een mooie prijs voor Eva, daar zal ze wel content mee zijn.
Hier spelen de DJ’s ook spellen online, maar dat is meer schieten zoals een jonge betaamd :). oma
LikeLike
Voor eva een dikke verdiende proficiat met haar fiets, en voor jou keer u nog ne keer! 🙂
groetjes
LikeLike
van harte gefeliciteerd aan die slimme dochter van je!!!
LikeLike
Met zo’n slimme vader moet het wel ook een slimme dochter zijn en die matrassen draaien toch wel.
Gr. J@n.
LikeLike
Wat leuk, gefeliciteerd met de aanwinst! 🙂 En rustig aan met je matras he? 😉
LikeLike
gefeliciteerd Eva…
LikeLike
Wat leuk dat ze een fiets gewonnen heeft. Ik wens haar veel plezier daarmee. Dat zijn nog eens leuke gebeurtenissen 😉
LikeLike
He, een fiets gewonnen. Dat is hendig mooi… Alhoewel ik meer voor de Gadgets geweest zou zijn.
LikeLike
Ooooo, dat is leuk nieuws, PROFICIAT! Ik zou grààg haar glunderende gezichtje gezien hebben bij het winnen van zo’n schitterende prijs!
En aan die liefkozende voetjes te zien heb ik wel een idee waarom de matras deze week niet gekeerd word, suske! *wink, big smile*
LikeLike
Proficiar voor Eva!! Hartstikke leuk dat ze een fiets gewonnen heeft,
lieve groet,
yvonne
LikeLike
wat een mooie prijs voor Eva…
LikeLike
Dag suske, proficiat voor evi en een mooie fiets gewonnen, alvast veel fietsplezier gewenst…Ja suske die matrassendraaien is nie altijd even gemakkelijk hé. Daarom heb ik nu demijne op het dak laten leggen, die kunnen dan beter gekeerd wordn hahaah Een fijne midweek gewenst…Lieve grtjs. van anny
LikeLike
Van harte Eva en veel fietsplezier!! En mss moet ik dat spel ook eens spelen………
LikeLike
Top dat ze die fiets gewonnen heeft! En online spelletjes zijn leuk!!
LikeLike
Een fiets…heerlijk zeg. Dat is altijd prettig.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
hahaha ik denk dat uwe matras ook nooit gekeerd wordt :o)
en een fiets winnen; wens haar ne dikke proficiat van me!
LikeLike
Even een bijna perfecte wereld dus voor Eva? Gaaf voor haar dat ze die fiets gewonnen heeft 🙂
LikeLike
Veel fiets plezier..!!
Proficiat Eva.
LikeLike
ik slaap nu op het matje, ferm gemakkelijk! :-))
en een ferme dikke proficiat voor Eva, heel veel fietsgenot!
LikeLike