
Deze blog is voorlopig nog steeds gesloten wegens onderhoud aan de bezitter en verspreider van deze onzin op het web.
Dus matras keren zul je zelf moeten doen of beroep doen op deze twee profs.
Zij stellen alles in het werk op u te bevredigen wat betreft matrassen keren en eventueel voorlezen van poezie.

Excuses voor het geleden (on)gemak.
De redactie van deze blog.

50.933837
3.133573
Vind-ik-leuk Aan het laden...
About Suskeblogt
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in
Uncategorized. Bookmark de
permalink .
och suske, heeft het virus je weer te pakken..
maar man toch
ik wens je een snelle beterschap toe
LikeLike
oh je bent ziek, wordt vlug beter hé!
en die mannen heb ik niet nodig, die zien er niet uit…
LikeLike
Béter worden hé suske, en wel héél snel. Courage jongen, kom er vlug weer bovenop!
LikeLike
oeps veel beterschap hoor
LikeLike
Herdenken jullie ook doden uit oorlogen?
LikeLike
Beterschap dan en een beetje snel, hahhaha 😉
LikeLike
Veel sterkte suske, verzorg je maar goed!
Groetjes
LikeLike
Beterschap! We zien je wel weer verschijnen.
Het matras is netjes gekeerd. Ik heb een beroep gedaan op de profs.
LikeLike
In ieder geval beterschap…
Oja voor katten heb je mooie verfspuitbussen !!!
LikeLike
Pas goed op jezelf Suske en knap snel weer op.
beterschap.
LikeLike
van harte beterschap !
LikeLike
Beterschap
LikeLike
het wordt tijd dat je snel weer beter wordt, deze twee bakken er niets van.
LikeLike
inderdaad, ik denk david hasselhoff en nicolas cage. ze zien er goed uit 🙂
LikeLike
Is dat die acteur van Knightrider in dat rode slipje? Ieeeuw!
LikeLike
Leuke jongetjes heb je voor de klus gevonden Suske.;-)
LikeLike
het ziet er niet naar uit dat beide profs regelmatig schoon ondergoed aantrekken, waarschijnlijk keren ze die ook om? Ik zeg: dat matras kan best nog even blijven liggen, woensdag is namelijk gehaktdag!
LikeLike
Beterschap Suske, take care
LikeLike
hé sus,
veel sterkte en goeie moed,
en hopelijk snel beterschap.
als je denkt dat er iets is wat ik kan doen geef een yell hé, het is niet ver!
LikeLike
euhhhh….ik keer mijn matras wel zef om!
LikeLike
Hoera victorie ! ik bedoel sukkelaar toch ! geneuveld in zo’n dagen !
LikeLike
Oei, ben je ziek dan suskelief? Ik dacht al, er komt maar geen vervolg op het log van 1 mei… Verzorg je goed jongen, wordt snel weer beter!
Wij doen het ondertussen wel met deze stoere knapen hihi. Bedankt om ze even uit te lenen!
LikeLike
Nou als ik dit zo zie, dan doe ik het zelf wel.
Love As Always
Di Mario
Beterschap
LikeLike
Beterschap!
Vreemd genoeg heb ik mijn matras per vergissing gisteren gekeerd.
Wat nu te doen, nog een maal keren?
Zonnige en verwarde groet
LikeLike