niets, helemaal niets vandaag.

geen log vandaag.
Eens lekker niets doen.
niet scheren, niet wassen, geen vers ondergoed aan
alles laten waaien wat waait.
geen haren kammen, geen neusharen knippen
alleen krabben waar het jeukt.

geen foto van een mooie madam
geen matras die dient omgedraaid te worden
geen sexy video
geen openbaringen omtrent de inhoud van mijn toilet
en te zwijgen over die kater waar ik ook niets over schrijf….

dus ook geen nieuw bericht hier
dit komt pas morgen
ik kom wel eens langs om de uwe te lezen
als ik tenminste tot aan het toetsenbord kan komen
wegens “te lastig”.

prettige zondag verder en misschien alaaf ?

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met . Maak de permalink favoriet.

16 Responses to niets, helemaal niets vandaag.

  1. Fokkio's avatar Fokkio schreef:

    Ik hoop dat je van je rust hebt genoten.

    Like

  2. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Voor iets dat volgens jou niéts is, is het toch een heleboel wat je moest doen. Inclusief het plaatsen van toch weer een fijn, nieuw log, Suske! Hihi.

    Like

  3. pleeboy's avatar pleeboy schreef:

    van niets iets maken is toch nog knap
    niets moet, alles mag, dat zijn de lekkere dagen

    Like

  4. Renesmurf's avatar Renesmurf schreef:

    Nee, geen alaaf, geen weekend meer.
    Het valt allemaal niet mee, en dan ook nog eens geen logje!

    Like

  5. Dominic's avatar Dominic schreef:

    Groot gelijk! Ik ga dat morgen ook eens doen!
    groetjes

    Like

  6. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Goh, helemaal niets hier vandaag. Dat is wel erg roestig hier.

    Like

  7. madddox's avatar madddox schreef:

    FAKKEN RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

  8. studio562614's avatar studio562614 schreef:

    Nou, dan vind ik het toch een hele eer dat je het hebt gehaald tot aan mijn zondaglog…. geniet nog maar even verder….

    Agnès

    Like

  9. Marjolijn's avatar Marjolijn schreef:

    Gelijk heb je lekker niets doen…!!!

    Like

  10. Di Mario's avatar Di Mario schreef:

    Ook geen vers ondergoed?

    Love As always
    Di Mario

    Like

  11. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    nou, geen reactie van mij dan maar!

    Like

  12. Terrebel's avatar Terrebel schreef:

    Niets doen is geweldig! Vandaag lees ik dan ook geen logjes.

    Like

  13. Hugo's avatar Billy schreef:

    niets, alleen maar een luie zondag dus…
    Veel plezier!

    Like

  14. ollie's avatar ollie schreef:

    Inderdaad dat is een leuk voornemen , niets doen !

    Like

  15. moremoments's avatar -JC- schreef:

    Nou dan zeg ik ook maar niets terug. 😉

    Like

  16. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Nou, dan reken er maar niet op dat ik hier een reactie plaats!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.