geen log vandaag.
Eens lekker niets doen.
niet scheren, niet wassen, geen vers ondergoed aan
alles laten waaien wat waait.
geen haren kammen, geen neusharen knippen
alleen krabben waar het jeukt.
geen foto van een mooie madam
geen matras die dient omgedraaid te worden
geen sexy video
geen openbaringen omtrent de inhoud van mijn toilet
en te zwijgen over die kater waar ik ook niets over schrijf….
dus ook geen nieuw bericht hier
dit komt pas morgen
ik kom wel eens langs om de uwe te lezen
als ik tenminste tot aan het toetsenbord kan komen
wegens “te lastig”.
prettige zondag verder en misschien alaaf ?

Ik hoop dat je van je rust hebt genoten.
LikeLike
Voor iets dat volgens jou niéts is, is het toch een heleboel wat je moest doen. Inclusief het plaatsen van toch weer een fijn, nieuw log, Suske! Hihi.
LikeLike
van niets iets maken is toch nog knap
niets moet, alles mag, dat zijn de lekkere dagen
LikeLike
Nee, geen alaaf, geen weekend meer.
Het valt allemaal niet mee, en dan ook nog eens geen logje!
LikeLike
Groot gelijk! Ik ga dat morgen ook eens doen!
groetjes
LikeLike
Goh, helemaal niets hier vandaag. Dat is wel erg roestig hier.
LikeLike
FAKKEN RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LikeLike
Nou, dan vind ik het toch een hele eer dat je het hebt gehaald tot aan mijn zondaglog…. geniet nog maar even verder….
Agnès
LikeLike
Gelijk heb je lekker niets doen…!!!
LikeLike
Ook geen vers ondergoed?
Love As always
Di Mario
LikeLike
nou, geen reactie van mij dan maar!
LikeLike
Niets doen is geweldig! Vandaag lees ik dan ook geen logjes.
LikeLike
niets, alleen maar een luie zondag dus…
Veel plezier!
LikeLike
Inderdaad dat is een leuk voornemen , niets doen !
LikeLike
Nou dan zeg ik ook maar niets terug. 😉
LikeLike
Nou, dan reken er maar niet op dat ik hier een reactie plaats!
LikeLike