Woensdag, reeds.
Zaagmans is nu al volop bezig de week in twee te zagen
En Gerda is waarschijnlijk haar matras aan het omkeren.
Nog een duwtje en het is weeral weekend.
Ben ik nu te optimistisch ?
In ieder geval gaan we het vandaag niet te moeilijk maken op deze site.
Ik neem jullie mee voor een natuurwandeling in Nieuwpoort.
In natuurreservaat “de ijzermonding” om precies te zijn.
Niet in februari anno 2011 maar augustus 2010, dan is het warmer.
Met het www is dit allemaal mogelijk, nietwaar ?
Ik zou deze log eindigen met een stukje pianomuziek, maar Terry onze eigenste huispianist is spoorloos.
Helpen jullie even zoeken ?

Hahaha, grappig die zoektocht naar de pianist 🙂
LikeLike
Wat een leuk filmpje! Ik ben een kattenmens, hier wonen er 2… Net zo nieuwsgierig als de katten in het filmpje.
LikeLike
Ha Suske,
Mooie zeewind, de marinehaven is verdrongen door de nieuwbouw, maar recreatie hoort er ook bij.
denk je rustig te plassen, kom je op de film :). oma
LikeLike
Elke week heeft zeven dagen. Je zaagt dus geheel verkeerd.
LikeLike
Zo, wat een naar windgeluid op dat filmpje.
Maar evengoed, ze hebben de grootste lol.
LikeLike
hihi, ‘k heb ‘m gevonden, tussen al die prachtige natuurfoto’s!
Nu is het al woensdagavond, ja het weekend komt al wat dichterbij 🙂
Nog een fijne avond,
grtjs
LikeLike
Bedankt voor deze zomerse wandeling op deze sombere winterdag. De wereld was vandaag in mist gehuld.
LikeLike
een heerlijke wandeling suske,
speel gerust een stukkie verder op de piano, ik luister altijd met de ogen dicht±/’
LikeLike
@sjoerd, dit filmpje heb ik vorige zomer reeds gepost, maar via mijn vorige blog is het niet zo goed meer te bekijken.
Daarom heb ik het opnieuw gepost met enkele foto’s die ik toen niet gepost heb.
vandaar het deja vu effect waarschijnlijk.
LikeLike
Volgens mij komt me dat bekend over…
LikeLike
Inderdaad is het gelukkig alweer woensdag en goed dat het filmpje uit augustus was, anders was het wel erg frisjes geweest 😉
fijne dag Suske!
LikeLike
De weken gaan hard ja…
LikeLike
Het was wel een winderige dag geloof ik.
LikeLike
hoor de wind waait door de speakers…..
LikeLike
Ik hou van optimisme! De week is nu eenmaal alweer op de helft vandaag. 😀
LikeLike
Is this a peace of your brain ?
LikeLike
…and now for something completely different! 🙂 zalig!
LikeLike
Tssss, was ik nog vegeten hoe ik van die wandeling genoot… ook daarvoor: merciekes hoor!
LikeLike
Hihi, heerlijk grappig, dat van die pianist! Ik heb dat altijd al zo’n schitterend beeld gevonden van Monty Python, dankjewel voor mijn eerste lach van de dag! En ook bedankt om me even op je blog te zetten ook! Fijne midweekdag Suske!
LikeLike