Of ge nu de Flair, Margriet, Libelle of welk vrouwenmagazine dan ook leest,
meestal staat er dan een pagina in waarin de vrouwmensen om raad kunnen vragen.
Hebben ze hieraan niet genoeg kunnen ze nog steeds de Goedele kopen.
Jaren terug had de Vrt ook zo’n rubliek.
Als onderdeel van het programma genaamd Lava.
Op Youtube vond ik volgend fragment terug.
Hopelijk heb je er wat aan.
Aan de raad van Madame Germaine de Coeur Brisé bedoel ik.
En niet te vergeten de hulp van haar Staf.

hahahaha jajajaja die is leuk! 😀
XXX
LikeLike
Daar kun je beter naar luisteren dan naar je vrouw…
LikeLike
Zo wordt televisie bijna niet meer gemaakt…
LikeLike
Uit de tijd dat iedereen nog naar dezelfde netten keek waarschijnlijk.
LikeLike
Handige tips hoor, ik zal mijn zwartleren pakje maar weer eens van zolder halen! 😉
groetjes,
Elmar
LikeLike
dat was nog leuke tv hé!
LikeLike
Belgische TV is toch leuker dan de Nederlandse, denk ik. Maar welke Belgische damesbladen zijn er eigenlijk?
LikeLike
hihi leuke antwoorden geeft hij/zij 🙂
LikeLike
den Wally vergeet ik zeker en vast niet.
LikeLike
Dat waren eens tijden ! Vergeet Wally in space niet !
LikeLike
Oooooo…. Madame Germaine de Coeur Brisé… héérlijk haar nog eens weer te zien! Merciekes Francky voor mijn eerste lach van de dag! En ik hoop dat jij die dag ook lachend doormaken mag…
LikeLike
Ik vraag mijn raad wel aan mijn Dinnetje, die kent mijn situatie beter.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Zo is het veel leuker dan in een damesblad.
Want damesbladen lees ik niet.
LikeLike