Bieke : Nonkel wat deed je in de jaren 60 nonkel ?
Tante Marha : stropen en zuipen wat hij nog altijd doet.
Erna : dat ging van mij geen waar zijn hoor ! Gaan werken en dan naar huis.
Nonkel Juul : Er waren toen veel café’s met jukeboxen
Bieke : wat voor muziek kwam er dan uit ?
Flip : ik ga eens een plaat uit 1970 spelen die toen in de jukebox van café Smisje zat ;
Geniet van de muziek op deze natte zondag.
Tot de volgende !
🙂








