
Even een foto die ik in onze tuin genomen heb. Er groeit nog van alles in het wild ook al is het er in het najaar 2023 heel wat gesnoeid. Ik zal onze tuinman eens contacteren om nog een en ander te helpen opruimen. Na dertig jaar is het wel eens nodig.
Heel de dag scheen de zon. Louis was niet tegen te houden. Die MOEST naar buiten. Tegen het einde van de dag lag die uitgeteld in een doos. Katten en dozen. Weet je wel ?

Dit was het voor vandaag. Maak er een leuke dag van.
Tot de volgende.
🙂





